Toppenloppan skrev 2011-12-12 17:35:56 följande:
Sover hela nätterna!!!!! HUR har ni lyckats med det???? TIPS och råd önskas verkligen!!! Vilken drömbebis

STORT grattis!
Nova kommer ofta inte till ro förrän vid 24, då har hon ammat båda brösten, fått 20- 60 ml NAN och bajsat några stora portioner

Sen vkanra hon och ammar klockan 3 och somnar snabbt om, samma klockan 07....Att sova hela nätter låter ljuvligt!!!
Jag ammar alla mål men på kvällarna blir hon otålig och frustrerad när mjölken inte rinner lika ¨fort, så då får hon lite ersättning. Sen hon föddes har hon gått upp 1 kg och växt 3 cm, stora flickan nu....
Ja, hur vi lyckats med detta undrar jag med

Det bara hände.Och det tackar vi och tar emot. Hon får mat vid 22-tiden sedan lägger vi oss alla tre och sedan sover vi. Vi använder Snuggel Nest och det var sedan vi började använda den som hon började sova hela nätterna. Innan dess låg hon i samma säng som mig. Nu ligger hon mellan oss, men i sin egen "säng". Funkar kanon

Sedan är det matdags vid 6 eller 7 på morgonen. Men då är det jag som vaknar och tar intiativet. Elin ligger snällt och tittar sig runt om hon vaknat före mig. Ibland ligger hon och småpratar för sig själv. Vi njuter av dessa nätter, medveten om att det kan vända när som helst.