Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Jag ska ringa henne igen på torsdag när hon är tillbaka, blir det värre får man väl ringa akuten.
Mår bättre här! Sänkan har sjunkit äntligen och jag kan äta!!!
Mina tankar går ständigt till majsanna och det ofattbara som hände er, luften gick ur mig! Försöker samtidgt våga njuta av min växande mage och inte nojja för mycket inför vårt RUL på tisdag....
Gissar att jag inte är ensam om dessa dubbla känslor????
Kenai:
Precis!!! En svårbemästrad situation. Det känns nästan okänsligt att fortsätta prata på om våra graviditeter när deras tagit slut men....samtidigt är vi ju gravida fortfarande! Uscha....
Hur är det med din värk förresten???
Jag sover inte bra längre. Vaknar varje timme ungefär känns det som. Antingen för att jag måste kissa eller för att jag vänder mig i sängen och det gör ont i ryggen. Behöver skifta mellan att ligga på sida och rygg, men hälften av gångerna när jag lägger mig på rygg börjar jag må illa. Känns inte så kul. Saknar min sömn.
Är i vecka 20 (19+2) och har ännu inte känt något tydligt ifrån bebben, bara kittlingar. Vill känna något som känns mer säkert att det är från bebben. Men jag hade moderkakan lite i framkant så det är väl bara att vänta och vänta.
Shibby: Inget mera ul här heller, förutsatt att allt går som det ska då.