• Längtarefterliten

igång igen efter 4 missfall!

någon mer?
    Ska ha ägglossning nu i veckan, äter bidrottninggele och folsyra, sambon äter zink och folsyra!

• Svar på tråden igång igen efter 4 missfall!
  • Bellas7

Tror faktist inte det spelar någon roll om man får en eller två, jag har fått två missfall nu med proggisarna så nästa gång jag plussar ska jag ta en tror jag :)

• Längtarefterliten
    Bellas7 skrev 2011-02-23 08:17:47 följande:
    Tror faktist inte det spelar någon roll om man får en eller två, jag har fått två missfall nu med proggisarna så nästa gång jag plussar ska jag ta en tror jag :)
    a ne ok.. aa vi får se.. har bim på tisdag..
  • Ninninn

Jag ska på vul i morron, ja e så jäkla nervös Rynkar på näsan man vill ju så gärna se de lilla hjärtat picka hoppas hoppas hoppas

• Längtarefterliten
    Ninninn skrev 2011-02-24 09:35:04 följande:
    Jag ska på vul i morron, ja e så jäkla nervös Rynkar på näsan man vill ju så gärna se de lilla hjärtat picka hoppas hoppas hoppas
    hoppas de går bra.. det är jobbigt som tusan innan man får veta.. sen när man väl ligger i stolen innan dom kollat så blir man ännu nervösare:/
  • Vilaa

Jag har opererat bort en skiljevägg/eller sammanväxning i min livmoder sedan sist, så nu efter det läkt är jag igång igen. Har haft sammanlagt 4 missfall innan dess så det blir nervigt att försöka igen. Hoppas det går vägen nu Ninnin82!

• Ninninn

Ja vet inte vad man ska säga om vul idag... är bara i v. 6+1 men Lennart såg inget hjärtljud men han trodde att de va några dagar för tidigt. Ja får hoppas på de.

• Annica P

Ninnin: tråkigt att inte få besked, men det är ju inget som tyder på problem än, eller hur? Men jag vet hur hemskt det är.

leaeva: jo visst var det grav test, inte helt tydligt vad jag menade. Glad

Vilaa: vi är precis i samma sits. Jag hoppas verkligen att sammanväxningarna är orsaken till mina fyra MA.

• Längtarefterliten
    Bellas7 skrev 2011-02-25 20:57:59 följande:
    Börjat blöda igen efter detta mf så nu 15 dagar tills nästa äl :)
    va skönt... =)

Har Bim på Tisdag elelr onsdag=)
  • Bellas7

VäntarOLängtar vad spännande :) jag hoppas att det verkligen tar sig gumman och jag vill ligga ett par veckor efter på bf listan :)
    Denna gång ska jag testa lim så det verkligen fäster ;) Kram

• Längtarefterliten
    Bellas7 skrev 2011-02-26 00:59:49 följande:
    VäntarOLängtar vad spännande :) jag hoppas att det verkligen tar sig gumman och jag vill ligga ett par veckor efter på bf listan :)
    Denna gång ska jag testa lim så det verkligen fäster ;) Kram
    ;) vi kan ju bara hoppas att om de väl blir ett pluss, att det vill fästa ordentligt och att de vill stanna kvar. det är ju de tabletterna är till för egentligen...
  • Vilaa

Ninnin: Åhh typiskt att inte få besked, men jag har varit med om det så tidigt, så nästa gång kommer det säkert synas =)

Annica:

Ja, jag hoppas också det var orsaken för isånna fall ska ju det vara åtgärdat nu hoppas jag.
    Först sa dom när dom kollade med röntgen att det var en skiljevägg men doktorn sa efter operationen att han kunde inte säga riktigt utan att det var mer som en sammanväxning, mellan fram och bakvägg och det kan ha orsakats av skrapning efter MA förut kanske. Men nu är den borttagen iallafall! Ska vila nu och sen försöka när det är helt läkt. Spännande men också såååå läskigt!!

Jag har ju haft 3 som varit Ma:n (och så ett spontant missfall tidigt)så det känns liksom som att det varit något mer knas inom mig än att det där att det är nått fel på fostrena och det är kroppens sätt att stöta ut dom, mina stöttes ju liksom inte ut utan bara dog där inne =(

Vi får följas åt, tänk att så många sitter i samma båt ändå =(

• Ninninn

Fan nu börjar ja bli riktigt orolig, de värker i min höft och de e väl

• Ninninn

Ser ut som man inte ser allt ja skrev i inlägget innan, måste vara nått fel med mobilen

• Ninninn

Nu e jag hemma och kan skriva riktigt från datan istället =)

Jag börjar känna värk i höfterna å de e inget bra tecken, innan när de har gjort de så har de betytt missfall.....
    Ja e så sjukt orolig ja orkar inte en gång till.

Stör ihjäl mig med på att jag aldrig fick se något pickande hjärta i fredags, nu måste jag vänta 3 veckor till för nästa vul å de e en hel evighet tills dess.

• Längtarefterliten
    Ninninn skrev 2011-02-28 16:04:27 följande:
    Nu e jag hemma och kan skriva riktigt från datan istället =)

Jag börjar känna värk i höfterna å de e inget bra tecken, innan när de har gjort de så har de betytt missfall.....
    Ja e så sjukt orolig ja orkar inte en gång till.

Stör ihjäl mig med på att jag aldrig fick se något pickande hjärta i fredags, nu måste jag vänta 3 veckor till för nästa vul å de e en hel evighet tills dess.
    usch:/ men om du börja blöda eller om du får mer ont, så åk till gynakuten så du får veta..
  • Annica P

Lider med dig Ninnin! Finns inget bra att skriva... Ovisshet är grymt!

• Bellas7
    Längtarefterliten skrev 2011-02-28 19:09:17 följande:
    och där kom tant röd! tusan med!
    ohh vad tråkigt :(

Min mens är slut nu och jag är inne på sprutar dag fyra och vul på torsdag, hoppas på ett par fina ägg då. Man tycker att någon gång måste det ta sig i allafall
  • Längtarefterliten

aa, ja har mailat gyn och bett om att få fortsäatt utredning, dom är så dåliga på att höra av sig.. han sa sist att ja skulle höra av mig när ja får plus.. men ja vill ju fortsätta.. dom har inte gjort nått spermaprov på sambon ännu... å min menscykel har varit oregelbunden.. var bara 25 dagar denna månaden:/ visst, ja ville att den skulle ner.. så tog ju rosenrot.. har haft 36 innan och gick ner på 25.. så de va bra tabletter..

Svar på tråden igång igen efter 4 missfall!