igång igen efter 4 missfall!
någon mer?
Ska ha ägglossning nu i veckan, äter bidrottninggele och folsyra, sambon äter zink och folsyra!
någon mer?
Ska ha ägglossning nu i veckan, äter bidrottninggele och folsyra, sambon äter zink och folsyra!
7 månaders försök nu men inget plus, dricker bidrottninggele men är det kanske bättre med kapslar? såg att det fanns 500 mg och 1000 mg vilken ska man ta?
Vill bara bli gravid nu och få en bebbe orkar inga fler missfall det tar knäcken på mig!
Lycka till
Har sett många som skriver att ägglossningen blir konstig av bidrottninggele, har ni erfarenhet av det?
En liten fråga. Testar ni positivt på ägglossningstesten när ni har börjat med progreteronet? Alltså jag fick helt panik, fick pos ägglossningstest i lördags och började med crione igårkväll. I dag tog jag ett nytt ältest och slitstark positivt . Va f..n har jag Ägglossning i dag eller gör progreteronet att ägglossningstesterna är positiva ??
Ja gjorde ett äggtest som visade positivt då började jag med krämen, gjorde aldrig några mer test utan bara ett.
Nu är jag igång! Plus igår och medicinering påbörjad. Någon mer?
Annica fick du plus på gravtestet :) i så fall GRATTIS
Jag fick positivt i går och i morse på gravtestet men negativt nu i eftermiddag. Så än en gång tidigt missfall .. Nu väntar jag bara på mens.... Denna månad har jag ätit 1/4 barnalbyl och extra progresteron 2 ggr om dagen. Hjälpte tydligen inte :(
Ja