• Annica P

igång igen efter 4 missfall!

Ja, faktiskt! Har inga större förhoppningar, men efter fyra missfall och två livmoderoperationer (sammanväxningar) i höst/vinter hade jag ägglossning förra veckan (tror jag). Har faktiskt skippat mediciner ett tag, på första gången på flera år. Har ätit trombyl och tagit progesteron, fragmin och senast även prednisolon. Har fått TrioB (B-vitamin och folsyra) på recept, men inte tagit de heller på ett tag. Skulle nog också behöva påverka sambon. Men tror tyvärr att det finns andra orsaker som inte läkarna hittar. Har dock ett barn, så det är inte så synd om mig.

Stort lycka till!

• Annica P

Hej leaeva! Jag har nyligen uppnått samma ålder som du och det lägger ytterligare sten på bördan. Du verkar onekligen ha lätt att bli gravid! Men det är ingen stor tröst när det inte varar. Har inte så bra koll på äl för egen del, men det närmar sig nog. Lycka till! 

• Annica P

Nu är jag igång! Plus igår och medicinering påbörjad. Någon mer?

• Annica P

Ninnin: tråkigt att inte få besked, men det är ju inget som tyder på problem än, eller hur? Men jag vet hur hemskt det är.

leaeva: jo visst var det grav test, inte helt tydligt vad jag menade. Glad

Vilaa: vi är precis i samma sits. Jag hoppas verkligen att sammanväxningarna är orsaken till mina fyra MA.

• Annica P

Lider med dig Ninnin! Finns inget bra att skriva... Ovisshet är grymt!

Svar på tråden igång igen efter 4 missfall!