• Vilaa

igång igen efter 4 missfall!

Vi har väntat lite nu, vågar inte köra naturligt efter 4 missfall, men nästa månad kanske!
    Då ska jag äta trombyl igen och så nytt för denna gång progestron.

Om vi hinner få komma snabbt till en klinik vi fått remiss till (tror jag dock inte) så hoppas jag på fler mediciner. Kanske prednisol?

Har som Annica P ett barn innan, men nu bara skiter det sig gång på gång. Men man kan ju inte bara ge upp utan biter ihop och kämpar vidare.

• Vilaa

Jag har opererat bort en skiljevägg/eller sammanväxning i min livmoder sedan sist, så nu efter det läkt är jag igång igen. Har haft sammanlagt 4 missfall innan dess så det blir nervigt att försöka igen. Hoppas det går vägen nu Ninnin82!

• Vilaa

Ninnin: Åhh typiskt att inte få besked, men jag har varit med om det så tidigt, så nästa gång kommer det säkert synas =)

Annica:

Ja, jag hoppas också det var orsaken för isånna fall ska ju det vara åtgärdat nu hoppas jag.
    Först sa dom när dom kollade med röntgen att det var en skiljevägg men doktorn sa efter operationen att han kunde inte säga riktigt utan att det var mer som en sammanväxning, mellan fram och bakvägg och det kan ha orsakats av skrapning efter MA förut kanske. Men nu är den borttagen iallafall! Ska vila nu och sen försöka när det är helt läkt. Spännande men också såååå läskigt!!

Jag har ju haft 3 som varit Ma:n (och så ett spontant missfall tidigt)så det känns liksom som att det varit något mer knas inom mig än att det där att det är nått fel på fostrena och det är kroppens sätt att stöta ut dom, mina stöttes ju liksom inte ut utan bara dog där inne =(

Vi får följas åt, tänk att så många sitter i samma båt ändå =(

Svar på tråden igång igen efter 4 missfall!