• Ninninn

igång igen efter 4 missfall!

7 månaders försök nu men inget plus, dricker bidrottninggele men är det kanske bättre med kapslar? såg att det fanns 500 mg och 1000 mg vilken ska man ta?
    Vill bara bli gravid nu och få en bebbe orkar inga fler missfall det tar knäcken på mig!

Lycka till

• Ninninn

Har sett många som skriver att ägglossningen blir konstig av bidrottninggele, har ni erfarenhet av det?

• Ninninn

Ja gjorde ett äggtest som visade positivt då började jag med krämen, gjorde aldrig några mer test utan bara ett.

• Ninninn

Jag ska på vul i morron, ja e så jäkla nervös Rynkar på näsan man vill ju så gärna se de lilla hjärtat picka hoppas hoppas hoppas

• Ninninn

Ja vet inte vad man ska säga om vul idag... är bara i v. 6+1 men Lennart såg inget hjärtljud men han trodde att de va några dagar för tidigt. Ja får hoppas på de.

• Ninninn

Fan nu börjar ja bli riktigt orolig, de värker i min höft och de e väl

• Ninninn

Ser ut som man inte ser allt ja skrev i inlägget innan, måste vara nått fel med mobilen

• Ninninn

Nu e jag hemma och kan skriva riktigt från datan istället =)

Jag börjar känna värk i höfterna å de e inget bra tecken, innan när de har gjort de så har de betytt missfall.....
    Ja e så sjukt orolig ja orkar inte en gång till.

Stör ihjäl mig med på att jag aldrig fick se något pickande hjärta i fredags, nu måste jag vänta 3 veckor till för nästa vul å de e en hel evighet tills dess.

Svar på tråden igång igen efter 4 missfall!