Adora1 skrev 2012-06-23 07:32:12 följande:
Daz Hamster: Gott att du orkar vara positiv, låter riktigt kämpigt nu i slutspurten!! Heja heja bebis kom ut nu
Babydreamer: Oj, vilken liten buse han verkar vara
..Gör det ont när han ligger på tvären?
Mina har aldrig gjort så, de har borrat ner huvudet och fixerat sig så fort de bara kunnat, i v 30 har jag fått gå bredbent redan ha ha..
Har du några förvärkar/sd eller så?
Har du packat väskan? Spännande..............
((Jag fick diagnosen reumatism för någon månad sen och är forft heltidssjukskriven och min man är pappaledig och tar alla lyft och så. Ska börja behandling med biologiskt läkemedel i sprutform nästa vecka, grymt nervös! Det ska hämma inflammationsprocessen i kroppen så att stelhet och värk minskar. Men självklart är det biverkningar man kan få om man har otur, ex om man får en kraftig förkylning kan det sätta sig på lungorna. Men jag har inget val ju... Vill kunna lyfta och bära mina barn snart igen!!! Saknar det..
Tränar hos sjukgymnast tre ggr/vecka och ska göra det till hösten med, så jag ska bli omplacerad till en dagtidstjänst och schemat ska läggas runt om min sjukgymnastik. Krånglig rehabiliteringsprocess men FK har varit juste faktiskt.))
åh shit det lät inge vidare :/ men vad gör man inte för sina älsklingar =) jag hoppas att allt löser sig för dig så att du kan komma tillbaka åh få vara människa igen. Tur för dig att du slipper massa tok åh krångel av fk för det räcker med de problem man redan har man vill inte ha ett till på halsen ;)
ingen bebis än här men det fortsätter att trycka åh mola neråt åh jag fortsätter att knata omkring hukad här hemma då det gör ont av att räta upp mig :/ inatt låg jag bara åh grina för all smärta åh tyckte sååååå synd om mig själv åh karlstackarn låg bara åh höll om mig åh visste inte vad han kunde göra för mig :/ jag vet själv inte vad han kan göra.. men inget värkarbete iaf utan bara allmänt j*vla ont! jag känner att jag håller på att ge upp snart åh kommer troligtvis ringa min bm på måndag om det fortsätter såhär åh be om en igångsättning men jag är ju så rädd att det slutar med snitt :(
jag får liksom ingen ro att kunna sova då det trycker,spänner, moler åh hugger överallt så jag är så trött åh slut nu.
Sorry idag är en dålig dag idag där jag känner mig väldigt gnålig xD