-
haha ja du kan ju säkert ta dig ett glas ikväll ;) själv så får ja hålla mig till pommac xD men helt klart värt det =) RUL är snart här wohoo :D om 19 dagar imorrn :DAdora1 skrev 2011-12-31 17:02:39 följande:Gott Nytt År alla!!!
-
Fredagen den 30/12 är den dagen då jag för första gången kände bebisen buffa eller det är vad jag tror är bebisen iaf sen får vi se om det stämde :)
Men gud vad ja längtar ihjäl mig till sommaren nu =) ja längtar så mkt att det gör ont i mig för att ja vet att det är så långt bort fortfarande men har snart gått halva tiden iaf =)
Hur är det med er andra då? har ni haft ett trevligt nyår? själv så jobbade jag :/ men det var ändå inte så märkvärdigt ändå så det gjorde inget. -
-
du har ju inte alls långt kvar :D spännande!ACJL skrev 2012-01-05 20:35:35 följande:Håller tummarna stenhårt!
Hur mår du då? -
BIM-LISTAN
HelenFr- ÄL 3 nov/ BIM 17 nov (17:e försöket, 2:a barnet.)
Swn- ÄL 7. januari / BIM 21.januari (23:e försöket, 2:a barnet)
Lyckliglängtan - Äl 10 Januari / Bim 26 Januari (20e försöket)
HannaFia- ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn)
- listan
Myrran81 - plus på BIM -7
Laref - plus på BIM ?
Systertillknorr - plus på BIM+3
Elle1984 - plus på BiIM -?
Lovika83 - plus på BIM +3/4
Matematik - plus på BIM -1
Babymoon - plus på BIM -3
Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
Delight87 - plus på BIM +1
Daniela01 - plus på BIM -4
Chokladmuffins - plus på BIM ?
Baby88 - plus på BIM ?
T inne - plus på BIM -4
Dellz - plus på BIM +2
FruDahllöw - plus på BIM -1
Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
Limpan 83 - plus på BIM -4
Bebis11 - plus på BIM -6
Deeya - plus på BIM -7
Sommar - plus på BIM -2
Bia 80 - plus på BIM -6
T rollbusarna - plus på BIM -2
LilyRose - plus på BIM +5
MiAmore - plus på BIM -2
Brooklyn - plus på BIM -1
ACJL - plus på BIM
Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
SoMa72 - plus på BIM-4
DazHamster - Plus på BIM +1
AgnesGN - plus på +/- (?)
Babydreamer - plus på BIM +6
Maajsi- plus på BIM
BF- Listan
ACJL - 3/2-12 (3e barnet)
AgnesGN - 10/6 -12 (första barnet)
Daz Hamster - 13/6-12 (första barnet)
Maajsi - 24/8 - 12 (3e barnet)
Vi som fått bebis
Adora1: 4 oktober 2011 kom Agnes (2:a barnet)
Skyrocket: 13 oktober 2011 kom Saga (första barnet)
Maajsi: 14 oktober 2011 f/d Tor (andra barnet)
Angelanddevil: 13 september 2011 Arkin (första barnet)9 -
BIM-LISTAN
HelenFr- ÄL 3 nov/ BIM 17 nov (17:e försöket, 2:a barnet.)
Swn- ÄL 7. januari / BIM 21.januari (23:e försöket, 2:a barnet)
Lyckliglängtan - Äl 10 Januari / Bim 26 Januari (20e försöket)
HannaFia- ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn)
- listan
Myrran81 - plus på BIM -7
Laref - plus på BIM ?
Systertillknorr - plus på BIM+3
Elle1984 - plus på BiM -?
Lovika83 - plus på BIM +3/4
Matematik - plus på BIM -1
Babymoon - plus på BIM -3
Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
Delight87 - plus på BIM +1
Daniela01 - plus på BIM -4
Chokladmuffins - plus på BIM ?
Baby88 - plus på BIM ?
T inne - plus på BIM -4
Dellz - plus på BIM +2
FruDahllöw - plus på BIM -1
Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
Limpan 83 - plus på BIM -4
Bebis11 - plus på BIM -6
Deeya - plus på BIM -7
Sommar - plus på BIM -2
Bia 80 - plus på BIM -6
T rollbusarna - plus på BIM -2
LilyRose - plus på BIM +5
MiAmore - plus på BIM -2
Brooklyn - plus på BIM -1
ACJL - plus på BIM
Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
SoMa72 - plus på BIM-4
DazHamster - Plus på BIM +1
AgnesGN - plus på +/- (?)
Babydreamer - plus på BIM +6
Maajsi- plus på BIM
BF- Listan
ACJL - 3/2-12 (3e barnet)
AgnesGN - 10/6 -12 (första barnet)
Daz Hamster - 13/6-12 (första barnet)
BabyDreamer- 9/8-12
Maajsi - 24/8 - 12 (3e barnet)
Vi som fått bebis
Adora1: 4 oktober 2011 kom Agnes (2:a barnet)
Skyrocket: 13 oktober 2011 kom Saga (första barnet)
Maajsi: 14 oktober 2011 f/d Tor (andra barnet)
Angelanddevil: 13 september 2011 Arkin (första barnet) -
ACJL skrev 2012-01-07 11:24:26 följande:Jag mår bra men det är vääääldigt trångt åt den lille och sen h*n vände huvudet neråt så känns det som h*n ska ramla ur när som helst Hoppas dock jag får gå till minst v.38! Är i v36+1 nu så nån vecka till!
Hur mår du sj?
spännande :D Jo jag mår bra =) har fått för mig att ja måste knacka på hos lilleman varje kväll för att ja ska slappna av innan ja sover men dum som ja är så kör "han" igång åh buffar så då får ja inte sova istället xD
Min magkänsla säger att det är en pojke ;) Men i övrigt så är illamåendet borta åh likaså kräkningarna men jag går fortfarande neråt i vikt så hittills har jag gått ner 6 kg men skulle ha varit 10 kg om ja inte hade gått upp dom där 4 kg då ja slutade kräkas :P men 6 kg tackar ja inte nej till :)
En fråga bara men är det farligt att sova på magen? -
Håller tummar och tår att allt står rätt till. man kan ju blöda som mens så det är nog ingen fara. Styrkekramar till er!Maajsi skrev 2012-01-08 13:08:26 följande:Började blöda lite igår så åkte upp på akuten. Läkaren tyckte sig se ett hjärta som slog men att jag inte är lika långt gången som jag trodde. Nu blöder jag ännu mer och har en extrem värk. Hoppas att allt är okej. Känns som att allt bara går emot en. Läkaren bad mig ringa imorgon och be om en tid oavsett om jag fortsätter blöda eller inte. Är det ett missfall s¨å vet jag inte vad jag gör. Ger nog upp..
-
usch åh fy vad tråkigt men som dom andra skrev bättre nu än senare fram :S kanske din kropp inte är helt återställd efter lilla Tor? hoppas du får rätt hjälp nu så att allting löser sig. Stor kram från lilla mig =)Maajsi skrev 2012-01-09 20:18:01 följande:Hej!
Nu har jag kommit hem efter att ha varit på gyn hela dagen. Det var tyvärr ett missfall. Fick träffa läkaren som vi var på återbesök hos. Vi kommer få hjälp. Är så glad för det! Ska få åka tillbaka om ca. 6 veckor för att ta lite prover. Hoppas man får reda på vad som är fel. Visst är det tråkigt med missfall, men jag är klar att det inte hann gå längre än så här.nejnejnej, jag menade inte inte riktigt så. Förlåt mig. Klart jag inte ska ge upp så. Har så mycket att leva för. Menade mer att det kändes som att man inte orkade försöka igen. Åtminstone inte på ett tag. Men nu ska vi avvakta tills vi varit upp så vi får se vad proverna visar. Sen får vi se efter det. Förhoppningsvis kan man försöka igen om ett tag. Nu behöver min kropp få vila. Det känner jag. Har aldrig haft så här ont förut. Har fått ligga i sängen i princip hela dagen och fått en massa smärtstillande och annat för att sätta igång sammandragningarna ännu mer. -
Jag har själv varit väldigt orolig för jag har inte känt bebisen nu i helgen så jag köpte en doppler som man kan lyssna på hjärtljuden hemma åh vi fick höra vårt lilla gryn idag =) så skönt så nu kan ja slappna av för ett tag nu igen.
Ingen som vill uttala sig om det är farligt/riskabelt att sova på mage?