Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
skojsigt då kommer vi ha väldigt nära varann :) 12+4 för mig =)
skojsigt då kommer vi ha väldigt nära varann :) 12+4 för mig =)
Oj oj oj vad det händer grejer här inne xD
maajsi: Stort grattis till er, måste ändå kännas skönt att det tog sig så fort ändå =) vi håller tummar åh tår för att allting går bra denna gång =) men visst hade ni barn sen innan också va?
Babydreamer: En av mina bättre vänner ska ha samma dag som mig så det känns faktiskt lite roligt ändå :P
Nu på onsdag är det dags för ännu ett till efterlängtat UL men samtidigt så börjar paniken krypa fram igen :S men då det är klart så kan ja slappna av tills nästa UL börjar närma sig. Usch man blir ju så nojjig :S
Jag har hittills inte gått upp ett enda gram har mer eller mindre gått ner i vikt så det GILLAS! =D Började ju på 106 kg åh är nere på strax under 102 kg =) men börjar bli mer pluffsig över magen dels ovanför blygdbenet men även ovanför naveln så inte vet jag om det är tarmarna som trycker uppåt som gör att man får lite put där också?
Har ju åkt på den här trevliga foglossningen så nu går jag med bälte åh har även fått remiss på vattengympa för gravida så jag hoppas det här kommer underlätta lite =)
Illamåendet har mer och mer börjat försvinna men kräkningarna är även mer sällan nu men ibland kommer det utav bara farten men annars så går det att leva med =)
Vet inte om ja skrev det förut men vi har köpt ett babygym (hello kitty i rosa xD) och även en resesäng men de va så billigt så ja kunde inte låta bli :P så blir det en pojke så har ja fler vänner som ska ha ungefär kring den tiden som mig =)
Bäst av allt är ju att Min ALLRA bästa vän är också gravid och hon ska ha en månad efter mig så jag är så glad att ja håller på att spricka :D
Längtar tills man kan börja känna bebisen för jag har inte gjort det ännu vad ja vet eller kanske det kan bubbla till i magen fast inte på det sättet som om ja hade gaser men ja jag vet inte om de e bebisen. Jag har ju moderkakan i framvägg så det är väl därför ja inte känner något ännu. Går in i v.16 imorrn eller på onsdag =) Är det bra eller dåligt att den ligger i framvägg?
God jul åh gott nytt år kära trådisar =)
Gott nytt år alla =) hoppas kommande år har roliga åh positiva händelser att erbjuda nu =)