Inlägg från: DazHamster |Visa alla inlägg
  • DazHamster

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

inte nog med att de ska förhoppningsvis trilla in en massa plus utan de trillar in en massa bebisar snart också :D:D helt fantastiskt åh vad spännande det har varit att få följa alla här =)

• DazHamster
    Babydreamer skrev 2011-09-20 21:22:10 följande:
    Usch... nu är förhoppningarna uppe igen... Har sedan igår haft som ilningar i tjejmagstrakten och neråt samt kissat mkt mer än vanligt... Kommer bli sådär extra besviken när mensen kommer i helgen :(
    Jag håller alla tummar och tår för att du får ett fint efterlängtat plus =)

Min ÄL verkar dyka upp tidigare denna månad :O fast de e ju bra iaf =) skulle ha ÄL på lördag/söndag men den kikar förbi redan imorrn ungefär =)
    Det sjuka är att jag har aldrig i hela mitt liv varit med om så här mycket flytningar :S

Vi har iaf sexat loss lite mer denna sväng (söndag, måndag, onsdag och imorrn ska de bli åh även på lördag åh söndag så ja tror vi har täckt upp ganska bra =) Jag hoppas att det är bra att man har mer "flytningar" så det är lättare för krabaterna att simma :D 

Jag har iaf gått ner 4,8 kg på 5 dagar =) supernöjd är jag iaf :D rökningen har jag inte velat ge mig in på än då ja vill komma förbi den här svackan man kan få i början vid viktnedgång men sen ska ja ta mig an den också =)

Hoppas på fler bebisar nu snart här =) vi får försöka ha en träff allihopa sen då vi fått vårat plus åh kanske ni till och med är inne på plus nr två då ;)   
  • DazHamster
    Adora1 skrev 2011-09-23 08:51:25 följande:
    DazHamster: Wow, imponerad över viktnedgången! Ja en sak i taget nu, så länge du inte konsumerar vrålmycket cigaretter utan håller ner liiite för att hjälpa äl-hormonerna på traven är det säkert ingen fara.
    Låter ju mycket lovande med äl-flytningarna , heja heja!!!

Mer av min slempropp har avgått här i hemmet och det drar REJÄLT neråt lår och ljumskar, hoppas hoppas det kör igång inom ett par dagar!! Har däremot sovi som en gris inatt och inte vaknat en enda gång (ovanligt...) så jag är redo för smärtsamma värkar nu!
    jag röker ungefär ett paket om dagen men de har blivit lite mindre nu genom att jag äter nutrilett då är det inte lika gott åh gå ut åh ta en cigg som då man har fullt med vanlig mat i magen :P

Hoppas de sätter igång nu i helgen så du slipper den dära foglossningen :/ håller tummar och tår =)  
  • DazHamster
    Babydreamer skrev 2011-09-25 19:02:09 följande:
    Kommer nog ändå inte testa den här veckan... Mensen kommer säkert bara försent för det har varit lite stressigt här hemma sista månaden... Men jag hoppas ändå, fast jag tror inte...

jag håller allt ja kan hålla i för din skull :D
  • DazHamster
    Adora1 skrev 2011-09-26 21:24:30 följande:
    Tack, ni är så snälla!! Det känns speciellt roligt med denna tråden som varit igång så länge att "prata" med varandra Glad

Heja heja!!!

Hoppas det kommer igång NU så du slipper foglossningen :) men en liten fråga bara.. Då man fött sitt lilla mirakel försvinner foglossningen på en gång eller kan de dröja dagar, veckor, månader med sånt eller?

Ja jag tycker det är jätteroligt att få följa alla under fighten mot sitt plus och under graviditeten vi är ju en "cyberfamilj" numera kanske xD nämen de känns jättebra att ha er gulliga tjejer för er kan man prata med om allt åh få gråta ut i era "famnar" då det inte går som man vill. Man får dela lyckan även med er och inte bara maken/familj/vänner.    
  • DazHamster
    Babydreamer skrev 2011-10-01 15:47:57 följande:
    Mensen kom igår på BIM+5..... GråterGråterGråterGråterGråterGråter

Fanken också :/ ja satt ju åh blåhöll tummar och tår för din skull :( det är bara att kämpa vidare åh kanske ta en paus från FL som några här i tråden hade gjort åh sen kommit tillbaka med ett fint plus =)

Jag Har iaf enligt Ludmila lovande nyheter men inte enligt mig själv xD Jag var in till henne i torsdags för att göra ett nytt cytologprov men jag fattade inte varför för de två senaste proverna har ju varit jättebra men då fick ja det förklarat att om man haft en infektion så måste man ha minst tre st som är jättebra efteråt så de blir en omgång till sen.  
    Men jag förklarade iaf för henne att under veckan då ja skulle ha ÄL så har jag haft jättemkt ÄL sekret så pass mycket att det runnit efter benen :S åh frågade henne om de kanske var bra för spermierna åh lättare att simma så de höll hon ju med på men då ville hon slänga in mig i rummet åh göra ett VUL så hon kikade på mina äggstockar åh säger "Men de finns ju inga ägg där??" ja sa till henne att ja redan haft ÄL så de var väl inte så konstigt åh då skrattade hon till och höll med om att de inte skulle finnas nå ägg kvar där efteråt :P men det roliga är att hon började syna mina äggstockar igen också börjar hon flina lite men säger ingenting, sen så kollar hon på min livmoder åh livmoderhåla åh brast ut ett"åhhhh detta är ju fantastiskt!" jag hade tydligen en supertjock och fin slemhinna åh hon har aldrig sett en så perfekt slemhinna på mig förut så det var ju goda nyheter.
    Hon bad mig sen att ja skulle klä på mig och gå in på hennes kontor så sagt åh gjort så sitter jag där, hon säger då till mig att hon har lite positiva besked åh det var då att hon anade en grå/svart skugga (någon slags vätska med hormoner har ja för mig hon sa) i min äggstock åh den vätskan bildas tydligen inte om det inte är någon som håller på flytta in =D men jag vill inte åh kan inte ta till mig detta för får ja MF eller minus på stickan så vill ja inte glädjas i förväg.
    Hon sa sen då jag skulle gå att hon skulle ringa mig om två/tre veckor då provsvaren har kommit från cytologtestet åh då ville hon höra att ja hade fått plus på stickan.

Så tjejer jag behöver era tummar och tår nu för att allt går vägen =) så ska vi se om ja kan ge er ett till plus på listan sen om 1-1,5 vecka =)    
  • DazHamster
    HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

Babydreamer - ÄL ? BIM ? (7:e försöket, inga barn)
    AgnesGN - ÄL ? / BIM ? (försökt sen dec -10, inga barn)'
    HelenFr - ÄL ? / BIM 14 September (15:e försöket)                                                                                           HannaFia- ÄL 31 Augusti/ BIM 17 September (8:e försöket, inga barn)  
    Lyckliglängtan -
    ÄL 9 september/ BIM 25 september(16:e försöket) 
    Swn - ÄL 22 September / BIM 5 Oktober ( 19:e försöket, 2:a barnet)
    DazHamster - ÄL: 24 september/ BIM 8 oktober (21:e försöket, inga barn)  

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6 T
    rollbusarna
    - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi - plus på BIM + 1
    ACJL - plus på BIM
    Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
    SoMa72 - plus på BIM-4

HjärtaHjärta

Tänkte ja skulle plocka fram den här rackarn länge sen man såg den nu :P

Hur går det för er andra som ligger på BIM-listan? Ni som fått mensen kan väl uppdatera er på listan eller om ni inte kan så kan jag fixa det =)   
  • DazHamster
    HjärtaHjärta

BIM-LISTAN 

Swn -
    ÄL 22 September / BIM 5 Oktober ( 19:e försöket, 2:a barnet)
    DazHamster - ÄL: 24 september/ BIM 8 oktober (21:a försöket, inga barn)  
    HelenFr- ÄL 3 oktober / BIM 17 oktober (16:e försöket, 2:a barnet.) 
    Babydreamer
    - ÄL ? BIM ? (8:e försöket, inga barn)
    AgnesGN - ÄL ? / BIM ? (försökt sen dec -10, inga barn)                                                                          HannaFia- ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn) 
    Lyckliglängtan -
    ÄL ?/ BIM ?(17:e försöket)

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    T rollbusarna - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi - plus på BIM + 1
    ACJL - plus på BIM
    Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
    SoMa72 - plus på BIM-4

HjärtaHjärta  

Babydreamer jag är jätteledsen åh förstår ju som sagt hur du känner :( jag har lagt min fokus på att försöka gå ner i vikt åh faktiskt så har det hjälpt mig att må lite bättre psykiskt så jag hoppas du kan hitta något att fokusera på du med som hjälper dig att släppa tankarna ett tag. Krya på dig vännen och ge inte upp vi är ju inte många kvar och vi ska få vårat plus ska du se =)   
  • DazHamster
    HelenFr skrev 2011-10-03 21:04:37 följande:
    Verkar som om jag har äl idag, det känns som det (har inga tester kvar) och inget mys idag, hoppas lördagens dos räcker... :/

Det ska nog se att det lilla räcker men om möjligheten finns imorrn så sexa loss då också =) Good luck håller tummarna för dig att det tatt sig nu =)
  • DazHamster
    HelenFr skrev 2011-10-04 11:53:15 följande:
    Ja vi är barnfria idag så ska försöka få till det idag... :) det är bara så märkligt för jag trodde verkligen att jag hade äl natten till lördag eftersom testerna då hade gått ner sedan fredagen... Nåja det är bara att hoppas på det bästa...

du kanske hade två ÄL denna månad har hört att man kan ha de ibland åh isf får man ju tacka åh ta emot =)
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!