Inlägg från: DazHamster |Visa alla inlägg
  • DazHamster

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Ingen mens än i siktet men känner mig så icke gravid som det bara går att göra xD

Tänkte i alla fall testa imorgon på e.m då jag vaknat eftersom ja har jobbat natten så blir det senare på eftermiddagen men anledningen varför jag vill testa är för att jag åh min älskling firar 2,5 år tillsammans åh två år förlovad så skulle det finnas ett pyr inom mig så skulle ju det fullända dagen =) eller vad tycker ni borde jag vänta? Mensen skulle ha kommit igår eller idag.

• DazHamster

Hej tjejer! Idag har jag testat och vill bara meddela att jag fått världens bästa förlovningspresent! Jag är GRAVID!
    så tack för alla tummar och tår men fortsätt gärna att hålla dom för som sagt så har jag ju tre missfall i bagaget men nu syns det verkligen att det är ett streck till som är rosa/rött =)

De känns skitkonstigt ja får titta på testet hela tiden för att försöka fatta att det verkligen har blivit vår tur med ett sånt starkt plus!

jag knäppte kort på testet åh skulle visa er men jag hittar inte kabeln till kameran men ska knäppa med iphonen åh försöka lägga över det på datorn så ni får se =)

• DazHamster

Tack det är en sån sjuk känsla man har. De vill inte gå in i huvudet att jag är gravid åh ja ska tänka positivt att jag väntar barn, inte missfall :)

• DazHamster

Här är några bilder iaf några är suddiga tyvärr men det syns mycket bättre i verkligheten =)
  • DazHamster

de e ju inte ett sånt där jättestarkt plus men för mig så är det de då jag fått så mkt svagare förut

• DazHamster
    HjärtaHjärta

BIM-LISTAN 

HelenFr- ÄL 3 oktober / BIM 17 oktober (16:e försöket, 2:a barnet.)
    Swn -
    ÄL 21 Oktober / BIM 3 November ( 20:e försöket, 2:a barnet)
    Babydreamer - ÄL ? BIM ? (8:e försöket, inga barn)
    AgnesGN - ÄL ? / BIM ? (försökt sen dec -10, inga barn)                                                                         
     HannaFia
    -
    ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn) 
    Lyckliglängtan -
    ÄL ?/ BIM ?(17:e försöket)

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    T rollbusarna - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi - plus på BIM + 1
    ACJL - plus på BIM
    Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
    SoMa72 - plus på BIM-4
    DazHamster - Plus på BIM +1

HjärtaHjärta
  • DazHamster
    Daniela01 skrev 2011-10-09 15:39:50 följande:
    klart och tydligt Plus DazHamster Skrattande
    tack det behövs för ja har tvekat lite ändå men det är väl bara för att ja inte känner nå symptom xD
    Det ända jag känner är att jag är lite öm i hela brösten men inte mer än vanligt t.o.m. lite mindre ont känns det som. Sen har jag varit riktigt kass i magen åh mycket gaser men det är det enda =)
  • DazHamster

Jag fattar inte att det är sant.... Jag tror ju att detta är ett stort jävla skämt för man är ju så van att få minus på stickan!
    Ja vart t.o.m. tvungen att kolla så jag inte råkade ta ett ÄL test men det hade jag inte :D

Vad fasiken gör jag nu då??? Jag ska testa på onsdag igen för att se så det blir starkare åh inte svagare men ska ja ringa mvc om inskrivning eller hur länge väntar man med att ringa? Ska även boka en tid hos Ludmila om att få komma på VUL, jag fattar inte att hon hade rätt!!

Jag tror jag vet varför att det tog sig denna gång åh det är nog till att börja med så skaffade ju vi en liten ragdoll kattunge i augusti (för att ja älskar djur och för att få komma på andra tankar än barn) sen så har jag börjat träna. Jag går på vattengympa 2 ggr i veckan och gym 2ggr i veckan åh kör zumba en gång i veckan, sen har ja käkat nutrilett åh gått ner nått enstaka kg åh undvikit godis åh sötsaker på nästan sex veckor åh ja tror att sockret är en av dom största grejerna som förstör miljön i underlivet så spermierna inte trivs det måste bara vara allt detta som gjort det!

Här är några bilder på vår senaste familjemedlem =)

• DazHamster

Jag hoppas innerligt att ni resterande tjejer får ert plus! jag ska hålla mina tummar åh tår för att resten plussar denna omgång! Så vi är fulländad =)

• DazHamster
    AgnesGN skrev 2011-10-09 19:46:10 följande:
    Ett vinnande koncept DazHamster - med träning, kost och att försöka tänka på annat... Har ju funkat! =) Måste kännas superhärligt.

Längtar tills känslan får komma för mig. Själv så är det svårare i och med PCOS och ingen ÄL alls. Ska börja med provera den 16/10 för att i alla fall få regelbunden mens varannan månad medan jag går ner i vikt innan jag får hjälp av barnlöshetsklinik. Måste bli bättre på träning nu, men jag brukar ha mer regelbunden träning på hösten i och med att vattengympan kör igång.

Återigen Grattis vännen!
    men har dom inte erbjudit dig pergotime? pergotime ser ju till så att du får ägglossning åh oftast får du ju fler än ett ägg =) Jag hoppas också att du får uppleva detta lyckorus snart som susar igenom kroppen =)

Det jag är väldans orolig för nu är ju om de e tvillingar/trillingar :S åt ju dock ingen pergotime denna omgång men ludmila sa att det sitter kvar upp till 3 månader i kroppen åh det har jag ju känt att den gjort nu.
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!