Inlägg från: DazHamster |Visa alla inlägg
  • DazHamster

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Adora1 skrev 2011-10-19 22:07:20 följande:
    DazHamster: Hjärta Åååhh...Så underbart!!!

I know! ja visste inte hur ja skulle bete mig då ja såg Ludmila men jag studsade iväg som en bumbibjörn åh krama om henne åh grät en sväng av lycka åh hon med xD Men hon slog mig inte som hon skulle göra bara för att jag inte litade på henne! Hon sa de att mig blir du inte av med än på länge!

Sen då ja skulle gå så sa ja att ja vill inte att hon ska sluta (tror hon  är närmare 70 bast)  då sa hon att den dagen jag klämt ut min femte unge då ska hon gå i pension xD tror hon var ganska ironisk för fem ungar vill ja inte men fyra =)
  • DazHamster
    Daniela01 skrev 2011-10-20 10:31:16 följande:
    DazHamster: Stort Grattis!! Nu är det bara att njuta fullt ut av graviditeten {#emotions_dlg.flower} Kan kanske kännas lite nervöst inför nästa ul/vul men det kommer att gå bra!!
    Nervöst är nog de sista ja tänker på nu är jag avslappnad men däremot så längtar jag sjukt mycket :)
  • DazHamster

HeleneFr: Jag hoppas verkligen att kärringen håller sig borta åh att du får ett starkt åh tydligt plus :D ja ska försöka skicka lite graviditetsbaciller xD håller tummar åh tår nu =)

• DazHamster
    HjärtaHjärta

BIM-LISTAN 

HelenFr- ÄL 3 oktober / BIM 17 oktober (16:e försöket, 2:a barnet.)
    Lyckliglängtan -
    ÄL 12 oktober/ BIM 26 oktober (17:e försöket)
    Babydreamer - ÄL 19 oktober/ 2 november (11:e försöket, inga barn)
    Swn
    -
    ÄL 21 Oktober / BIM 3 November ( 20:e försöket, 2:a barnet)                                                                         
     HannaFia
    -
    ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn) 

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    T rollbusarna - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi - plus på BIM + 1
    ACJL - plus på BIM
    Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
    SoMa72 - plus på BIM-4
    DazHamster - Plus på BIM +1
    AgnesGN - plus på +/- (?)

Ville bara lägga in dig på plus listan Agnes :D
  • DazHamster
    HelenFr skrev 2011-10-20 14:40:31 följande:

Rosa flytningar idag, så mensen lär komma i natt eller imorgon så då vart det kört även denna gång... Vet inte om vi ska ta en paus nu, tycker att det är ganska jobbigt med hormoner och allt... Vi får se hur det bli till nästa äl...

:/ hoppas det bara är en liten blödning som kan höra till vid en graviditet :)
  • DazHamster
    HelenFr skrev 2011-10-21 12:17:53 följande:
    Limpan: Jag har ätit pergotime ett par cykler, om vi bestämmer för att gå vidare så är det utredning hos gyn som står på tur
    usch dumma tant som kunde hållt sig borta! skickar styrkekramar så ni har orken åh lusten att fortsätta kämpa!
  • DazHamster
    Maajsi skrev 2011-10-21 16:56:46 följande:
    Hur ska man någonsin orka gå vidare? jag sitter hela tiden och tänker på dom sista dyrbara sparkarna från lilleman. jag var så lycklig. Äntligen kände man riktigt ordenligt hur han hade sig i magen. Om man ändå hade vetat att dessa skulle vara dom sista. Jag bävar så inför begravningen. Tanken på att aldrig få se honom igen gör så ont. Man trodde aldrig att det skulle hända en själv, men nu vet man att det kan hända vem som helst, när som helst. Livet är orättvist.
    Åh lilla vän livet är så fruktansvärt orättvist!! Att sånt här verkligen händer? man tror varken sina ögon eller öron ='(
    Han kommer alltid att finnas i ditt hjärta ska du veta.
    Hur man orkar gå vidare, ja det är nog den stora frågan men man gör det på ett eller annat vis, ni har varandra ni får stötta åh hjälpa varann åh ta emot stöd från familj åh vänner om ni orkar förstås.
    Jag är så ledsen för er skull det finns verkligen inga ord som kan lyfta er från detta helvete ='( Skickar massor med kramar åh hoppas att ni en dag orkar gå vidare.
  • DazHamster

Idag har inte varit någon bra dag för fem öre!
    har kräkts åh kräkts åh kräkts inte ens postafen hjälper :/
    Var på nypremiär på dollarstore idag åh de slutade med att ja fick lämna grejerna åh bankomat kortet till en kompis som fick betala mina saker för ja vart tvungen att springa ut åh spy :S
    Vad ska jag göra? det enda jag fått behålla idag är en smörgås nu på kvällen men jag känner att det sitter i halsen på mig åh är påväg att komma när som helst.

Tips på saker åh ting som funkat för er tack!
    Har hört att man ska ha salta kex bredvid sig på morgonen åh trycka i sig en tablett mot illamående också innan man stiger upp. men har ni några fler förslag?

• DazHamster
    Babydreamer skrev 2011-10-26 19:35:33 följande:
    BIM -6 idag... Hade lite dragningar i underlivet igår men det var säkert inget.... Haft lite värk i magen av och till.... Vågar varken tro eller hoppas denna gång heller...
    håller tummar och tår =)

oki ja jag ska testa det då =)
    Idag har jag bara mått illa, ingen kräka än iaf :D
    men får gå omkring med hundbajspåse ifall de skulle dyka upp på olämpliga ställen xD ja ha ju sagt att ja vill ha fyra barn men som jag mår nu så känner jag att det här är första och sista men man är väl "smart" nog att man glömmer bort hur man mådde så man skaffar fler xD
  • DazHamster
    HjärtaHjärta

BIM-LISTAN 

HelenFr- ÄL 3 oktober / BIM 17 oktober (16:e försöket, 2:a barnet.)
    Babydreamer - ÄL 19 oktober/ 2 november (11:e försöket, inga barn)
    Swn
    -
    ÄL 21 Oktober / BIM 3 November ( 20:e försöket, 2:a barnet)                                                                         
    Lyckliglängtan - Äl 9 nov / Bim 24 nov  (18e försöket)

HannaFia
    -
    ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn) 

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    T rollbusarna - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi - plus på BIM + 1
    ACJL - plus på BIM
    Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
    SoMa72 - plus på BIM-4
    DazHamster - Plus på BIM +1
    AgnesGN - plus på +/- (?)

Lyckliglängtan: Det kommer när du som minst anar det =) jag fick ju själv uppleva de åh då man är så jävla van att få minus på stickorna så blev det en enorm chock för både mig åh karln då vi fick plus. Vi är inte många kvar nu så jag hoppas åh tror att det är eran tur nu!

Jobbade inatt SJÄLV åh har inte gjort annat än att springa på toa åh kräkas men pratade med en läkare imorse så ja ska få det här leguaran eller vad det nu hette så hoppas verkligen de hjälper för jag har fått extra jobb i tre veckor framåt åh jag behöver verkligen dom här pengarna så jag får inte må dåligt nu!
    Är det normalt att man mår så skit så man går i aborttankar fast man kämpat så länge? känner mig jätte down p.g.a. det här :'( är trött, slut åh jävligt utmattad efter alla vändor på toan så ja orkar knappt nånting :/ ja har väl gått ner ca 3 kg nu :S ja ska prova skorpor, nyponsoppa åh salta kex nu först. Det finns en sak som hjälper för nån enstaka minut iaf åh det är bubbelvatten.
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!