• Limpan 83

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Hej alla tappra tjejer!
    Ville bara skriva att jag tittar in då och då och kikar på listan hur det har gått för er. Ser att några kämpar på forrtfarande. Håll ut tjejer, det blir er tur!
    Känns dumt att skriva massa om hur jag har det när ni kämpar på och antagligen inte tycker det är så vidare skoj att läsa om min graviditet. Men kan skriva lite kort om hur det går. Är i v. 32 nu och var på tittut ultraljud i stockholm förra veckan. Lillkillen var inte så liten som jag trodde :) Han vägde då 1450 g och beräknad vikt vid födseln var ca 3700 g. Så vi får se :)

Stor kram till er alla!

• Limpan 83

Adora1: Men så spännande! Tänk om du blir mamma snart! Hursomhelst har du ju inte långt kvar nu. Själv går jag in i v. 33 imorn. Börjar kännas att det närmar sig, äntligen! :)

• Limpan 83

Grattis Lovika!!! Underbart :) Hoppas att allt gått bra och att ni alla mår bra. Kram

• Limpan 83

Helt underbar Lovika Hjärta Garttis igen!! Bara njuuut nu allt vad du kan!!

• Limpan 83

Stort grattis till er som plussat!! Ni som inte lyckades denna månaden, nästa är nog er tur!! Nu ska stå på plus-listan innan vi lämnar er!!

Adora1: Hur går det för dig?? Du hade väl en massa känningar tidigare? Vilken vecka är du i? Jag är inne i v. 36 nu och vill att tiden ska flyga fram :)

• Limpan 83
    Adora1 skrev 2011-09-20 18:33:43 följande:
    Hallå!  JO jag var hos doktorn igår och vi bokade in tid till försök till hinnsvepning på torsdag på 38+0 (igår var det inte så hon kom in med fingret tyvärr...). Och en till tid på måndag till nytt försök om det inte lyckas på torsdag.
    Sen ville hon gärna antingen sätta igång mig i början på nästa vecka eller boka in ett planerat snitt. Detta pga att jag har sån foglossning att jag nu i princip är sängliggande, smärtsamma tryckande förvärkar, ont i snittärret och att bebisen beräknas väga nästa 4,5 kg på BF.

GladHur är det med dig då ? Börjar längta förstår jag!
    Aha då håller jag tummarna för att din kropp vill komma igång av sig själv! Låter riktogt jobbigt att ha sådanna hemska foglossningar :( När man är sängliggande går ju inte tiden fortare direkt...

Jo jag längtar ihjäl mig nu! Tycker att tiden går såååå långsamt. Jag jobbar inte längre och går mest hemma o skrotar. Har varit sjuk ett pat vändor och det gör ju inte saken bättre. Annars har haf klarat mig rätt bra vad gäller foglossning. Har dessvärre fått tillbaka mitt illamående :/ Äter även pencillin då jag har fått mjölkstockning/infektion i ena bröstet. Gjortde sjukt ont :(

Hoppas att det går bra  nu på torsdag och på måndag om du ska göra det igen!!
    Kram
  • Limpan 83
    Adora1 skrev 2011-09-21 14:28:31 följande:
    Glad Tack snälla du, känns som det kan behövas!! Hi hi, spännande......

Usch, det gör ju jättejättteont med infektion i bröstet ajaj... Hoppas illamåendet ger med sig, här är det Postafen som gäller när det kommer men man blir så trött av dem ...
    Annars sover jag bort några timmar varje dag, lika trött nu som i början av graviditeten nästan...Kanske du också är? 
    Precis så känner jag, är lika trött nu som i början av graviditeten. Plus att illamåendet också har kommit tillbaka :( Men nu vet man iaf att det inte kan pågå i en evighet till, man ser iaf ett ljus i tunneln :) Tänker på dig idag!

Babydreamer: Hoppas att tanten håller sig borta på söndag och att du istället får ett fint plus!!! :)
  • Limpan 83

AngelandDevil: Sort grattis!! Vad fin han är!!

Babydreamer: Jag har känt mig sjuk varje gång jag plussat... så det kan vara ett gott tecken :)

• Limpan 83

Adora1: Lycka till hos BM idag!! Hoppas att det hänt massor!!! Solig

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!