Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
AgnesGN: Åh vilket fint plus!! Supergrattis!!! Ta ett digitalt CB så får du reda på i vilken vecka du är. Sen ringer du och bokar tid till en barnmorska :)
AgnesGN: Åh vilket fint plus!! Supergrattis!!! Ta ett digitalt CB så får du reda på i vilken vecka du är. Sen ringer du och bokar tid till en barnmorska :)
HelenFr: Stor kram till dig! tar du några extra hormoner nu? Behandling?
Daniela: Åhh vad spännande! Nu kan det ju inte vara långt kvar!! Kanske blir du igångsatt idag!? Uppdatera såfort du vet hur det blir. Jag håller mina tummar för att din väntan nu ska vara över :)
Pergotime är hormoner, så lite koll har du... Tycker det ska bli skönt med utredning (om vi nu fortsätter) för isåfall kanske det kan hända något så man får reda på om det är något fel eller om vi bara har en jävla otur... Jo jag har bra stöd här hemma... Han är väl inte så glad för hormonerna (kan bli ganska ilsk) men han försöker så gott han kan och tur är väl det, annars hade man väl blivit galen vid det här laget...
Kikar bara in lite kort för att meddela att min son anlände i torsdags den 27/10. 50 cm lång och vikt 3425 g. Helt underbar! Pga högt blodtryck blev jag inlagd på förlossningen och då visade det sig att jag var öppen 3 cm. De tog hinnorna kl 15 och 2½ timme senare var han ute! Gick kanonfort men var en otroligt jobbig förlossning då värkarna var fruktansvärt intensiva och onda från första sekunden. Jag fick aldrig någon paus mellan värkarna. Men helt klart värt det nu i efterhand :)
Jag får läsa ikapp tråden snart när allt har lagt sig. Känner mig lite som en zombi om dagarna :) Hoppas verkligen att det fortsätter att komma positiva besked i den här tråden! Som vi alla har kämpat!
Tack för alla grattis tjejer! Ni är underbara! Livet som mamma är minst sagt omrumlande!! Jag är såå trött!! Kunde inte föreställa mig hur mycket kraft en sån liten kan ta. Håller mina tummar för er som väntar @-}--