Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Grattis SoMa, underbart :)
Grattis SoMa, underbart :)
Jag är också lite nyfiken på er som har barn tidigare när ni hade sex, var det innan ÄL eller på själva ÄL och fick ni pojke eller flicka? Jag hittade nämligen en tråd här inne (typ) gender selection) där de diskuterar massa olika metoder och teorier om när man ska bli befruktad för att få ett visst kön. Tror väl inte riktigt på det men det är ju väldigt intressant och kul att spekulera om inte annat :)
SåMiAmore: om man ska tro deras teori så har du störst chns för att få en flicka nu :) Ville man få en tjej skulle man sexa 3-4 dagar innan ÄL och sen inget mer :P Men som sagt, ta det med en nypa salt. Tyckte bara det var lite skoj
Haha nej precis.. lika bra att försöka få till det så ofta som möjligt.. så får det bli vad det blir :) Det spelar ju verkligen ingen roll. Men tyckte bara det var lite skoj :P
Ja bara det blir en bebis så är jag nöjd, kön spelar absolut ingen roll för mig. Jag har ju inga barn sen tidigare.
BabyW: Förstår att ni har en tuff tid nu, hela familjen. Hoppas att de kommer fram till en diagnos så att ni får rätt hjälp. Jag är utbildad arbetsterapeut så jag vet lite om vad du pratar om iaf :) Ni kommer säker få en arbetsterapeut om ni inte redan har en. Hoppas att ni blir väl bemötta!!
Kul att så många har ÄL nu eller nyss haft... ska bli spännande att förlja er!
BabyW: Klart att din dotter tycker att du är en underbar mamma, men ibland kan det nog vara skönt att ha någon att skälla på, någon att ta ut sin frustration på.. och då blir det ofta mamma. Det är vanligt. Jag har inte alltid varit så trevlig mot min mamma men älskar henne och vet ju att hon bryr sig och har gjort allt för mig. Ensamtid tror jag är nödvändigt för att orka med och just vara en bra mamma. Så det ska du verkligen inte ha dåligt samvete för!
Kitty: Det verkar ju väldigt konstigt att det testet du la upp nu skulle kunna vara negativt, såg väkdigt positivt ut! Konstigt att det var så mycket svagare idag. Men som de andra skrev, försök att inte testa hela tiden... vänta lite!! Då vet du ju med säkerhet. Håll dig till efter BIM!
BabyW: Jag mår ILLA!! Var till min bm idag och hon tyckte att jag skulle få till en sjukskrivning. jag tror jag måste det. Klara inte av att jobba som jag mår nu :(
Låter väldigt tungt med dottern, men det verkar iaf som att du har lite distans till det och inte tar åt dig alltför mycket? Hoppas verkligen att ni får rätt hjälp.
Oj vad det testas härinne Hoppas på starkare steck idag eller imorn då Kitty!
Kitty: GRATTIS!!! Vi vill se bild :)