Persefone - Nej, vi har vagnmodellen som i testet hade stämpeln "dyrast" på.
Dessutom har bromsen pajat på den, så jag kan hålla med om att den inte kan vara mest hållbar. (Maclaren Quest).
Vad gäller potträningen så är det Gustav själv som är drivande, (föräldrarna är egentligen lite slöa och bekväma och tycker det är lite jobbigt att tvätta kläder och sanera trädgården hela tiden). Men det är såklart bara att hänga på när han själv vill, det är ju toppen att han vill lära sig! Maken är förresten och köper fler Gustav-kalsonger i denna stund, det är lite åtgång på dem för oftast hinner det komma ett par droppar i kallingarna innan resten hamnar i toan.
Jag vet inte om det är personligheten eller det faktum att G har ett storasyskon att inspireras av, men med Ida var det vi som var drivande just den sommar då hon skulle fylla 3, precis som G nu. Men hon vägrade skippa blöjan, hur mycket vi än försökte med klistermärken som belöning, roliga lekar, inspiration etc. Sedan blev hon torr på jullovet istället, då hon själv bestämde sig för det.
Anna - Gott att han fick ok på att fylla år, hur gör man annars liksom..
G har följt med mig och E till bvc idag, och han passade på att ställa sig på vågen när vi var där - 17.8 kg!
Inte undra på att Elsa känns fjäderlätt i jämförelse.