Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Är lite osäker på det, har bara fått till mig att mäta HCG den 24 och veckan efter... ET var 11/4. Olidlig väntan samtidigt är det skönt att fortfarande kunna hoppas om det nu INTE tog sig, haha...
Är lite osäker på det, har bara fått till mig att mäta HCG den 24 och veckan efter... ET var 11/4. Olidlig väntan samtidigt är det skönt att fortfarande kunna hoppas om det nu INTE tog sig, haha...
Tack för allt stöd! Det var inte ens en blödning, slem med en aning rosa ton... Det moler till och från, det positiva är att i dag är jag vansinnigt trött. Det kan kanske ha med den psykiska pärsen det var att jobba i dag också, men jag hoppas på graviditet...
Hur gick det med nästäppa/spray Frazze?
Det låter ju bra att det funkade ändå!! Hejja Frazze!
Jag har inte vågat testa än, pallar knappt med att gå till jobbet som det är och ett minus skulle knäcka mig totalt. Har tagit semester på fredag så jag kan testa (ska ta blodprov också) på torsdag. Jag är ilsken och grinig men det kan ha andra orsaker än en graviditet.
Så där nu är jag inbokad på akupunktur. Hinner med 2 ggr under uppregleringen. Hon sa att det är många som kör ivf som gör precis så. Jag tror inte jag har några problem med att bli gravid bara jag får fram rätt ägg. Men nu har jag gjort allt jag har kunnat för att det ska bli bästa resultat.
Testade negativt idag.
Har också tänkt akupunktur. Tyvärr finns ingen i närheten. Det är 10 mil till närmaste och med alla andra resor känns det omöjligt. Skulle gärna testa.
Jag trodde med det skulle vara "den lätta biten", att bli gravid. Om man väl fick ägg och spermier ihoptvingade och bli guldembryon så finns fina förutsättningar för graviditet. Har ju en fantastisk fin slemhinna ;) Tyvärr ska man ju ha tur med.
Kört 2 omgångar med korta protokollet men blev bara en ET. Fick 5 till frysen o nu gjort en FET. 2 försök mao.
Beklagar Zasu!
Jag ska smygtesta i morgon, så nervöst...
Beklagar Zasu!
Jag ska smygtesta i morgon, så nervöst...
GRATTIS! Håller tummarna så hårt man bara kan!
Här är mensen igång = nedreglerad. Känner att allt är intensivt. Kan vara att jag blivit i klimakteriet eller att jag har helgen på mig att välja mellan tre jobb.
Mycket nu!