weeme skrev 2015-03-30 22:48:16 följande:
Frazze, nu blir det ett guldägg till! Eller två! Det vore bara för orättvist efter vad ni råkat ut för annars. Men ni har ju Riga som back upp, skönt att veta ändå eller hur?
Gosmos, jag blödde som mest den gången jag sedan fick dottern faktiskt, men jag minns inte hur många dagar, men såpass att jag trodde det var mens men så lite att jag undrade vart min mens började ta vägen. Alltså, när jag var ung hade jag flera vänner som hade "mens" flera månader in i graviditeten och aldrig fattade att de var gravida. Eller, inte aldrig så klart,men det tog ett tag innan poletten ramlade ner. Så ge inte upp hoppet riktigt än, nu minns jag inte när du har testdag? Olidlig väntan kan jag tro..
Ja Weeme nu kör vi på graviditet både du och jag! Bebis 2016 alltså!!! Och du med Gosmos jag hoppas det bara var nåt som skojade med dig (snarare skrämde skiten ur dig) men att där ändå blir ett starkt plus när du testar. Jag kan inte göra så mycket mer nu för att bli gravid. Ja det skulle ju vara att sluta helt med kaffe då, men då kommer jag antingen ha ihjäl mig el någon annan. Livsfarlig i trafiken utan kaffe. Men jag ska dra ner från 1 kopp om dagen till en halv nu.
Jag ska ringa en som hör akupunktur idag och boka in mig för några ggr under stimuleringen. När jag nedreglerar så är det väl ingen bra ide antar jag. Ska försöka överleva dessa veckor utan att ta ihjäl någon. Byggarna i trappuppgången ligger jävligt pyrt till känner jag redan, och det är 12 dagar kvar tills jag börjar spraya
Kan bli spännande det här! Nä nu ska jag dra arslet av stolen och komma igång med dagen. Har bara lite jobb idag som lugnet före stormen. Har beställt 2ton godis till en affär bara. Får se om det räcker
Ha en fantastisk dag alla????