karro 2014 skrev 2014-12-27 09:48:31 följande:
Tack så mycket Frazze<3 ja de känns underbart att de skett på naturlig väg o istället slippa behandlingen:)) hoppas innerligt att detta håller sig nu och att vi får vårt efterlängtade barn... Allt kan ju hända som sagt och är väldigt tidigt gången, är bara på äl+10 eller 11 idag o har inte bim förens om 6 dagar.
Åh va kul med fast gubbe, passa på o mys så mycket som möjligt nu :) det var ju så vi gjorde, jag hade fast gubbe på en tisdag kom jag ihåg o då hade jag o sambon sex fre och söndag innan äl, Sen åkte han iväg o jobbade o kom hem på torsdagen o då hade vi sex med..håller alla tummar o tår<3
Kram kram
Ja tänk om det skulle bli ett plus denna gången???!?!?!!?! Vi har verkligen haft sex varje dag med uppehåll en dag. Men jag testade ett rfsu test nu och det ser ut som att LH har stigit så frukost först och sen "nuppa"
Jag frågade minan en dag om vi skulle nuppa!!! Han tittade konstigt på mig och frågade vad det var för något
Hahaha det är roligt att lära honom lite olika ord för sex!!!
Ja nu håller vi verkligen allt vi kan för ett plus här oxå. Då kanske vi blir mammor ungefär samtidigt i så fall