• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

GRATTIS kattflickan!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH vad kul!!!! Lycka till nu.

• Frazze

Hoppas att allt går bra kattflickan och att det bara var något annat konstigt (ej farligt) Lycka till med graviditeten!

• Frazze

Karro! Jag vet precis hur du känner dig! Jag hade ett amh på 0,2 för snart 2 år sen, snacka om stress!!!!! Jag får oxå vänta tills februari flr att träffa läkaren om jag ska köra långa el korta protokollet. Känns som att mina äggstockar hinner gå i pension innan det.

• Frazze

Jag har inte den blekaste, men om du ska ta en om dagen så ta den på kvällen då den borde stanna kvar längre eftersom att du ligger ner. Jag minns att jag skulle ta tre om dagen fram till det att jag testat mig och sen två om dagen tills de var slut. Men jag gillade den progesteron suppen bättre än lutinus! Jag tror ärligt att det var därför det inte tog sig denna gången men de finns tydligen inte längre tyvärr. Hur mår du nu annars? Känner du av klådan fortfarande? Har du vart och testat dig? Hoppas att allt går bra för dig! Kram

• Frazze

Är det sant Zwillinge? Blev det plus på stickan????? I så fall GRATTIS!!!!!!!! Åh vad glad jag blir!!!! Jag hoppas att allt går toppen hela vägen och att du äntligen får bli mamma i Augusti?! Kram

• Frazze

Neeeeej inget mer negativt i år nu tack! Många kan blöda i början står det ju och ändå är de fortsatt gravida. Jag hoppas så innerligt att du får vara lycklig nu! Ska hålla tummarna för dig! Kram

• Frazze
    intetnyttpåplusfronten skrev 2014-12-18 18:47:56 följande:
    Jag tror att jag har några kvar nånstans... kan kolla! Fast kan ju inte skicka det förrän imorgon isf så då får du ju inte det förrän på måndag :s 

Det är lugnt, jag behöver dem inte förrän nästa vecka ändå. Jag har 13st kvar själv men skulle behöva mer. Jag tar dem gärna om du vill skicka dem. Kan du skriva till mig i meddelanden så inboxar jag dig min adress sen?
  • Frazze
    intetnyttpåplusfronten skrev 2014-12-18 20:15:31 följande:

Ska kolla om jag hittar dem först, är mitt uppe i både jul och flyttstök här så har ingen riktig koll på nånting känner jag.. :o Men ska leta ikväll iallafall!

Hej igen! Har du lyckats hitta några lutinus? Förstår att det inte är lätt i jul och flyttstök! Om du hittar dem är det toppen, om inte så är det lugnt! Jag får ransonera med de få jag har! Tar man på kvällen så är de ju kvar hela natten liksom, får hoppas att det är nog tills man får ett ev + får man ett plus kan man ju alltid kontakta gyn och få på recept.
  • Frazze
    intetnyttpåplusfronten skrev 2014-12-23 01:03:23 följande:

Men typiskt! Nu hittade jag ena asken med 5 st i! :O 

Men nu hinner jag ju inte skicka dom :( 

Du kan skicka dem ändå så kommer de i nästa vecka. Jag fick 12st ifrån snälla Zinna igår så jag har så jag kan ta 2 om dagen i några dagar i alla fall. Men dina 5 skulle göra så att jag kan ta 3 i några dagar
Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH