• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Kattflickan skrev 2014-11-16 13:20:33 följande:

Frazze: Du har väl inte testat än? Då kan du inte sluta med progesteronet! Om du får negativt på testdagen kan du sluta. Vet inte hur snabbt mensen kommer.

Karlan: jag har alltid fått börja på dag 21, vet inte varför du fick börja dag 1. Det finns olika syn på långa protokollet. Vissa hävdar att det är bättre för oss äldre och andra tvärtom.

Jag har testdag på torsdag så jag har inte slutat med progesteronet än. Jag försöker bara att förbereda mig mentalt för vad som kommer hända nu. Jag är 200% säker på att resultatet är negativt så det är bara att se frammåt nu. Hoppas på att får börja igen i Januari Jag kanske får prova på det långa protokollet då så då kommer jag att fråga dig MASSOR! Kram
  • Frazze
    Hannah8401 skrev 2014-11-16 15:30:59 följande:

Frazze, jag fick spottings den dagen jag skulle ha mens när jag hade crinone, dagen efter inget, dagen efter igen kom mensen.

Sluta inte med progesteronet förrän du testat. Vilken ruvardag är det idag?

Idag är nog ruvardag 10 tror jag. Mens beräknad imorgon el tisdag. Nä då jag slutar givetvis inte med progesteronet förrän jag testat, men om jag nu får mens imorgon el tisdag då? Men jag ringer kliniken och frågar då. Har börjat känna mensmolvärk i magen idag från att inte ha känt ett dyft innan. Jag har aldrig känt mg så smal och osvullen i magen som jag gjort innan idag! Men nu som sagt har lite molvärk kommit och när jag räknade efter så är det dags för mens som sagt. Är cricone ett progesteron? Jag har lutinus! Jag föredrar de jag hade sist, men de finns inte längre tyvärr. Men typ 3dagar efter man slutat kanske då om det inte kommer nu i veckan.
  • Frazze

Jaha där kom den rosa flytningen som förstart till mensen. Var så förberedd på det att jag inte ens blev förvånad! Ja det var den omgången det! Funderar på att prova hemmastimulering i Dec kanske! Så om någon har grejer som menopur och orgalutran över så tar jag gärna emot det

• Frazze

Min mens har satt igång, men jag måste fortsätta med progesteron tills testdagen nu på fredag. Vill testa hemmastimulering i Dec så har någon lite menopur till övers så är jag intresserad. Hör av er i så fall! Kram på er

• Frazze

Är det någon som kommer att ha lite menopur över i Dec??? Då tar jag tacksamt emot det i så fall! Kram

• Frazze

Geattis och lycka till alla ruvare! Och lycka till nu LinneaSvea! Kram

• Frazze

Åh jag blir less på att inte kunna lägga upp något i detta forum längre! Det är rent lögn att det går alltså.

• Frazze

Har fått tid i Göteborg först i Februari nu känns som lång tid dit, men då är det bara att jobba på med hälsan så länge. Grattis Zazu till ägg i frysen och ruvarstatus! Lycka till alla!

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH