Hannah8401 skrev 2014-11-12 09:04:26 följande:
Frazze, det är olika också. Jag vet inte om du varit gravid någon mer gång än med Elly?
Jag hade en del symtom tidigt första gången jag var gravid, andra kom det något runt bim, tredje inget alls, och nu fjärde kom det runt v 7!
Så vi håller tummarna att en eller två av embryona har gosat in sig i din livmoder
Välkommen Tellan. Bor lååångt från sthlm jag också så överlåter frågan till bättre vetande.
Du har ett barn sen innan?
Hej Hannah! Nä jag har aldrig vart gravid innan Elly! Och jag tror inte det jar blivit något denna gången heller tyvärr. Fråga mig inte varför jag tror det, men det är bara en känsla jag har
Kände du vekligen inget alls vid din tredje graviditet? Det kan ju visserligen komma något ännu, men jag föredrar att tänka att det inget blivit så att jag kan vara förberedd på ett minus på stickan. Jag försöker förbereda min man oxå, men han tror att eftersom att vi fick tillbaks två st denna ggn med så kommer det att gå lika bra denna gången. Han säger vad var annars vitsen med att två av tre ägg skulle ta sig? Men jag försöker tala om för han att det som hände förra ggn var en ren lyckoträff och att det verkligen inte händer varje gång. Sen att vi hade världens otur på samma gång hör ju inte hit. I morgon så är det den 14:e Nov och lilla Elly prinsessan var beräknad. Kommer att bli en mycket jobbig dag!!!!!! Tur att jag har jobb at koncentrera mig på imorgon. Kram