• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Gosmos skrev 2014-12-30 20:51:17 följande:

Frazze, beklagar verkligen er sorg. Tror ni dödsfallet har någonting med IVF:en att göra?

Tack! Vi har börjat att återhämta oss lite nu. Men det har vart tufft. Det kan ha varit processen ivf som gjort det!? Hon hade nämligen en utväxt ur knät, en blodkärlsmissbildning el en godartad tumör som brustit så att hon förblött. Vi ville inte obducera så vi har godtagit denna teori. Vi såg ju grejen som växt utt ur hennes lilla knä och att jag hade massor med blod i fostervattnet. Hon gick från att vara jätte livlig i magen till absolut helt stilla. Jag hoppas nu att vi antingen lyckats på egen hand denna månaden ellet att vårt sista ivf lyckas. Barn SKA vi ha!!!!!!

Gott nytt år på er alla! Jag önskar och hoppas att 2015 blir ett mycket bättre år för oss alla och att vi som inte är gravida och fortfarande kämpar blir det under det året.

Så Lycka till under det nya året! Kram
  • Frazze

Åh Grattis Karro!!!!! Själv har jag gått och inbillat mig lite molvärk i livmodern men kom på stt det kom från ryggen Jobbigt när det typ värker där nere och man hoppas och så ändrar man position på ländryggen så försvinner all värk. Nu är det bara att vänta på ivf försök nr 3 då.

• Frazze

Åh minnet är bra men kort!!!!! Hur många dagar var det från äl tills det att ägget fäste i livmodern nu igen??? Var det 7??? I så fall vsr det nog igår el idag som det skulle fästa om det hade blivit något.

• Frazze

Ja om jag ska göra så som vi kvinnor oftast gör och analysera sönder saker så, vid ivf nr1 när jag blev gravid så var min IBS riktigt illa! Vid ivf nr 2 kände jag ingenting av det! Nu är magen inte riktigt lika illa som vid ivf nr1 men inte långt ifrån. Brösten vid ivf nr1 gjorde så ont så jag vaknade på nätterna när jag vände mig om. Vid ivf nr2 kände jag inget!!!! Och nu känner jag inget! Kände du något av det? Har ca 7dagar kvar till mens så det återstår att se om vårt nuppande gjort susen Hihihi

• Frazze

Ja som sagt det känns väldigt annorlunda i magen gentemot ivf nr 2! Då kände jag verkligen ingenting alls. Nu känner jag ju något i alla fall, känner lite stretch i ljumskarna och lite molvärk. Jag funderar på att köpa test och testa på tisdag. Ska ha mens fredag el lördag i nästa vecka så tisdag el onsdag borde visa något om man köper ett sånt som man kan testa 4dagar innan utebliven mens.

• Frazze
    Gosmos skrev 2015-01-02 14:22:04 följande:

Jag har gett upp tanken helt på att bli gravid spontant, kul att ni har hoppet uppe! Det kändes också som det tråkigaste nyåret någonsin eftersom vi står inför IVF och att det med stor sannolikhet bor jobbigt. 2015 är vårt år säger ni men 2014 hade jag ju hopp iaf.

Mvh Bitter

Äh sån där kände jag mig efter förra ivfen! Dö bitter och kände att allt var hopplöst! Men på något sätt så kommer hoppet tillbaks till en ändå! Du är ung och har förmodligen trots lågt amh mycket bättre äggkvalité än vad jag har som blir 37. Du ska se att det ordnar sig och att innan året är slut så om bebis inte är här så går du med stor präktig rund mage! Jag är nog inte gravid nu, men går och inbillar mig att jag är det ändå Silly me! Men jag har en sista gratis ivf kvar och mitt hopp ligger på det! Så upp med hakan och tänk positivt! Stor kram på dig!
  • Frazze

Hej på er! Hade riktig molvärk i magen hela dagen igår. Kan ju vara progesteronet som spökar el så är det för att jag ska ha mens snart. Men jag brukar aldrig ha värk i magen flera dagar innan jag ska ha mens :-/ Idag på morgonen kände jag absolut ingenting men nu så känns det liiiite igen. Nä nu ska jag sluta spekulera för jag ver att det kommer sluta i besvikelse

Grattis Zwillinge till ett litet litet hjärta i magen! Du ska se att allt ordnar sig och blir bra! Kram på dig

• Frazze

Halloj! Är det någon här som beställt vitaminer från Usa? I så fall har ni fått betala tullavgift och moms? Och hur mycket fick ni i så fall betala? Funderar på att skicka efter lite eftersom att det finns större förpackningar som kostar typ 1/4 av priset här hemma. Och lite högre styrkor på det oxå!

• Frazze

W

Zwillinge86 skrev 2015-01-05 13:31:44 följande:

Jag beställde en ordentlig omgång med diverse kosttillskott, vitaminer och progesteronkräm från swanson förra sommaren. Minns inte hur mycket tullen blev, men ett par hundra tror jag.

Det var precis därifrån jag tänkte beställa. Ringde tullen och 12% moms på vitaminerna och 6,5% i tullavgift. Tänkte beställa Q10, inositol och wild yams.
  • Frazze

Åh snacka om Pre menstrual depression. Jag tror jag smäller av!!!!!! Jag vill oxå vara gravid nu! Suck

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH