Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Kliniken ringde för ett litet tag sedan, 4 av 6 ägg har befruktats:) skall till kliniken imorgon redan..
Kliniken ringde för ett litet tag sedan, 4 av 6 ägg har befruktats:) skall till kliniken imorgon redan..
Tack, detsamma till dig:) hoppas på att de går vägen för oss alla här!! jag går på calanderska du då?
Sedär ja:) då bor vi i samma stad:) klart att det kommer att gå bra, och som du säger... Det behövs bara ett guld ägg!!! Lycka till, håller alla tummar o tår.
Vid 13 skall jag vara där, så de är ett litet tag kvar.. Men dem kan väl ringa och meddela att de inte ser bra ut, ända fram tills jag skall vara där va? Och tror att jag bara kommer att få tillbaka en, dem är väl försiktiga med det i början?
I
Precis, de blir bebis till slut vad man än väljer!! Jag är ju 26 år och har ett amh på 0,5.. De e ju inte speciellt bra, så man kan ju hoppas att dem sätter in två.. De får jag ju reda på om en timma drygt:) nervig är ju bara förnamnet.
Tack tack va snäll du e:))
Skall berätta en solskenshistoria för dig!!
En bekant till mig fick konstaterat att hon ej kunde få biologiska barn, dem valde att göra äd.. Dem lyckades på första försöket och födde en frisk liten flicka.. Efter några år var d syskonförsök, dem lyckades ej med äd.. Några månader senare var hon gravid, hon hade blivit de på egen väg och fick en lite. Flicka till;)) helt underbart..
Ja jag hoppas verkligen att det tar sig i magen på dig och att de andra utvecklas fint så att du får två i frysen med.
Själv har jag haft krig med sprutorna här ikväll! Det är hemskt när de inte går in på första el andra el tredje el fjärde försöket utanman tillslut blir stressad och typ trycker in den hände med både menopur och orgalutranet ikväll
Imorgon är det göteborg och vul som gäller! Håll tummarna för mig att där finns lite fina äggblåsor.
Suck! Det fanns bara två små äggblåsor där idag. Läkaren sa att det var väldigt tidigt än eftersom att det bara var dag 6 alltså har jag bara sprutat i 5 dagar så det finns hopp för ytterligare någon stackare att ploppa upp.
Jag var så nervös att jag höll på att tuppa av, nu börjar jag att mer och mer acceptera och ställa mig in på ÄD. Lika bra att ställa sig in på det så kanke man får en positiv överraskning på tisdag då nästa vul är.
Läste att menopur kan ge missbildningar på fostret, och jag är lite rädd för att det var just det som hände med Elly. Hon hade ju den där utväxten ur knät! Kan det då hända igen???? Återstår väl att se om vi kommer så långt denna gången.
Vet du vad? Så var det för mig med, fast tre stycken syntes bara..sen vid äp så var de visst 6st, så upp med hakan:)) även om de e svårt! Kram
Det gick väl ganska bra på jobbet i dag, kan ev rädda mig från en klantig situation jag satt mig i då vi på något sätt fast vi räknat både sambon och jag i våras, där jag förlorar min SGI trots att jag gjort allt rätt trode jag och pusslat med dagar och semester så faller det på några veckor hur det kunde bli så fel.. Känner mig rejält nere nu, SGI när man håller på med det här är ju rätt bra att ha plus att jag om jag nu förlorar den hade lagt upp HELA föräldraledigheten helt annorlunda. Suck. Blir så trött på att allt blir fel när man tror att man gör rätt och kollar allt flera gånger hela tiden!!! Blaaah!!
Får be till högre makter att jag får behålla hälsan och jobb så jag får SGI igen samt att jag får förtränga den misslyckade föräldraledigheten...
På bebisfronten intet nytt, väntar på mens eller den inte så troliga graviditeten. Hur mycket kan det gå loss på med ÄD, vet att ett försök kostar men betalar folk verkligen lika mycket för nästkommande försök? Hur får man råd?!!?! Jag vill verkligen, men hur ska det gå till.
Va, kan menopur ge missbildningar, varför ges det då? Låter lite dumt??
Ja vi kanske kan bli urindonatorer i utbyte mot ägg? Vi hjälpet till med att framställa menopur och får ägg i utbyte. Vore ju kalas