• HaBaNiTa

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Någon som har haft/har huvudvärk under ruvningen?

• HaBaNiTa

Tack gumman vad roligt att RUL gick bra ;) bara hälften kvar snart ;) denna huvudvärk känns snarare som migrän men den börjar släppa lite nu. Började lite svagt igår och blev bara mer intensivt men nu börjar det släppa. Kram

• HaBaNiTa

Cattm Grattis!!! Helt otroligt gumman!!! Gud vad glad jag blir för din skull!!! Helt underbart att ni klarade detta själva ;) kram vännen

• HaBaNiTa
    HEEEEEJ VI FICK PLUUUUUS IDAG PÅ RD12 ÄR SÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG!!! KÄNNS HELT OVERKLIGT. HAR SEDAN TVÅ DAGAR TILLBAKA VARIT KONSTANT HUNGRIG OCH IDAG NÄR JAG VAR O SHOPPA KLÄDER PÅ STAN SÅ BLEV JAG INTE MÄTT PÅ EN BIG MAC O CO UTAN VILLE HA MERA MAT O ÅT EN CHEESE OCH EN LITEN POMMES TILL. BLEV ÄVEN YR SÅ HELA GOLVET SNURRA NÄR JAG SKULLE PÅ TOA. HAR KÄNNT MIG RÄTT KRASSLIG DESSA DAGAR SÅ JAG KUNDE INTE HÅLLA MIG FRÅN O TESTA.
    TESTADE SJÄLV OCH FICK HJÄRTKLAPPNING NÄR JAG FICK PLUS SÅ FORT. VAR SEDAN OCH KÖPTE EN LITEN BABY BODY SOM JAG SLOG IN I ETT LITET PAKET DÄR JAG ÄVEN LA TESTET. SEN GICK JAG TILL MIN MANS JOBB OCH ÖVERRASKADE HONOM. VI BÅDA GRÄT AV LYCKA . DET ÄR SÅ UNDERBART ATT DET HAR GÅTT VÄGEN. VI GJORDE ETT TILL TEST PÅ HANS JOBB FÖR ATT DUBBELKOLLA ;) (TVÅ TEST KAN JU INTE VISA FEL) NU GÄLLER DET ATT TÄNKA POSITIVT HELA GRAVIDITETEN. KRAM PÅ ER ALLA SOM STÖTTAT OSS OCH LYCKA TILL ALLA NI SOM SKA FORTSÄTTA TILL HÖSTEN OCH GRATTIS ÄN EN GÅNG TILL ALLA ER SOM FÅTT PLUS

• HaBaNiTa

Aurora oj vad tiden går fort!!! Nu är du ju mer än hälften gången Gud vad mysigt ;) njut av de närmaste veckorna för de är den bästa tiden ;) kram

• HaBaNiTa

Aurora: det är den bästa tiden ;) fortsätt o njut! Villsågärna: tack söta du ja det är en härlig känsla!!! Anlijoos: tack hjärtat jo jag kom på det i samma stund och jag ångrar mig inte att jag gjorde på det viset! Hur mår du???

• HaBaNiTa
    anmaelli skrev 2011-07-08 11:30:33 följande:
    Jag mår faktiskt bra, illamåendet har lugnat sig och jag är inte särskilt trött, men det kan bero på att vi har semester kanske kan bli lite yr emellanåt så gissar att blodtrycket är lite lågt, sen behöver jag äta väldigt regelbundet, men det kan jag leva med är nu i vecka 12 (11+2) så nästa vecka är det dags för UL! Spännande! Vet någon om de kan se kön redan då eller ha en aning? Kram!
    UL??? har du gjort ett tidigt VUL också innan eller? Yrsel känner jag också av och är hungrig oftare men äter lite varje gång så jag inte mår illa. Könet tror jag är ganska osäkert fram till rutin UL v17-19. Har ni bestämt er för att kolla könet??? kram
  • HaBaNiTa
    anmaelli skrev 2011-07-08 11:47:16 följande:
    Jag har gjort massor av VUL eftersom jag blev överstimulerad och inlagd på sjukhus en vecka + 6 veckors sjukskrivning. Så det har inte varit en dans på rosor hittils direkt, men som sagt börjar jag må bra igen. Så jag har sett det lilla pyret några ggr och hjärtat har pickat på bra, men man är lika nervös varje gång! Ja, vi kommer kolla könet om de kan se det. Jag är alldeles för nyfiken för att låta bli... Och sambon också, även om jag eg tycker det är lite fusk ska ni?
    I vilken vecka kunde ni se hjärtat??? visst är det kring v7??? ja vi funderar på det, jag har inte vetat något med mina två barn innan men jag tror att jag vill veta denna gång.
Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI