anmaelli skrev 2011-05-07 10:57:53 följande:
Jag mår skapligt. Tycker jag mår lite lätt illa, säkert av nervositet, även om jag förtränger den rätt bra. Det känns som att jag har accepterat att det är som det är och hoppas på bättre tur nästa gång (om det inte blir nåt denna gång vill säga). Magen är dock svullen som en ballong så jag känner inte för att träffa folk direkt... även om jag känner att jag måste aktivera mig för att inte tänka så mycket. Sambon är inte hemma idag heller så det är bara jag och mina katter som ska försöka få dagen att gå, en rätt ovanlig lördag...
ja det är inte en så dum lördag det där ;) passa på o vila då. Tänk om du blir gravid med tvillingar vilken dubbel lycka.det skulle vara ;) Jag önskar man kunde få bestämma lite själv angående det. Först hade vi total skräck med tvilling graviditet men igår så pratade vi igenom det och kom överens om att om vi får chansen att få tillbaka två embryon så tackar vi ja. Man vet ju aldrig hur embryona blir efter upptining så om de är halvt dåliga så kanske vi får välja två? hoppas iallafall. Man har ju mer chans då att en klarar sig, men även chansen att få två st samtidigt. Om vi skulle ha den turen så skulle vi nog inte ha flera barn efter det. Alltså om vi får tvillingar. Jag har ju två sen mitt förra förhållande, så 4 räcker då ;) haha a ja hoppas du får behålla båda om du vill så att säga. Om du mår illa så kan det vara en biverkning av vagitorierna, det hade jag i början. Kram