• HaBaNiTa

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

anmaelli skrev 2011-08-30 20:51:48 följande:
    Tack :) Jag är på 18+6 idag så snart halvvägs, så overkligt!!

Jag ska hålla tummarna att vi får fler plus här i tråden inom kort!
    Stort lycka till. kram!! 
    mysigt njut gumman Hjärta
  • HaBaNiTa

Nu så är det spikat. Återföring av blastis på måndag är sååååååå glad men otroligt nervöööööös. Ska inte vara negativ men känner ibland att allt kanske går fel denna gången med. Vill bara tänka på att allt kommer gå bra och att det blir tredje gången gillt nu. Men jag tror det är svårt efter ett MF/MA att tänka så. Kommer nog vara rädd iallafall speciellt första tiden. Vill inte vara det men känner redan nu att jag kommer vara nojjig. Har som tur är 2st blastisar. Så någon av dem borde klara upptiningen. Vem vet vi kanske får båda två tillbaka? Ja ja ska försöka vara positiv. BM sa att fr.o.m idag är det noll cigg som gäller och att jag ska börja med folsyran på en gång. Även äta mycket frukter och grönsaker. Så YES MAM så blir det! kram på er alla finisar

• HaBaNiTa

Jaaaa vad roligt om det blir så gumman så får vi ruva tillsammans vilken cd är du på nu??? Puss

• HaBaNiTa

Tack Aurora ja det måste funka denna gång helt och hållet annars vet jag inte vad jag gör!!! Jazmine testa även på em/kväll för att vara säker jag gjorde det förra gången och denna gång och det visade utslag på kvällen båda gånger för mig men du ska inte kissa på minst 4 timmar då hoppas du får glad gubbe du med snart

• HaBaNiTa

Inte en enda cigg på 3dagar känner mig riktigt duktig! Vill inte ens röka blir inte ens sugen så det känns sköööönt. De ringde mig från sjukhuset idag och ändrade återföringstiden från 15 till 11 på mån pirrigt inte långt kvar nu

• HaBaNiTa

Mindre än 18 Tim kvar tills jag är ruvare igen ja om allt går som det ska så att säga och blastisen klarar av upptiningen. Vem vet det kanske blir två håll tummarna för mig tjejer!

• HaBaNiTa

Så nu ruvar jag på min lilla blastis som hade börjat dela på sig fint efter upptining. Enligt läkaren är det större chans att bli gravid med en blastis då den har klarat odlingen längre och visat längre överlevnad. Alltså nästan 45-50% chans till graviditet med blastis och med ett embryo är det 30-35% ca. Nu får jag bara hoppas på tredje gången gillt. Håll tummarna för mig tjejer puss på er alla fina

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI