Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
Känns rätt kört då jag blöder till och från mest rester men ibland lite rött. Har även börjat få mensvärk så jag misstänker att detta inte kommer gå vägen är så jäkla ledsen :'-(
Känns rätt kört då jag blöder till och från mest rester men ibland lite rött. Har även börjat få mensvärk så jag misstänker att detta inte kommer gå vägen är så jäkla ledsen :'-(
Tack massadillan. Känns inte bra det här
Jag ska åka in nu. Har fått feber hoppas den beror på att jag har ont i halsen. Håll tummarna för mig nu
Nyss hemkommen ser inte bra ut. De hittade inte någon fostersäck och slemhinnan har blivit mindre sen i sön från 18mm till 9mm de har tagit ett nytt hcg prov som de kommer ringa upp mig om om några timmar. Men det är nästan säkert att det är missfall tydligen är missfall mycket vanligare vid IVF än vid naturlig befruktning. Jag är inställd på missfall iallafall. Vi har även bestämt att ta en paus på några månader så min kropp får vila från alla hormoner, tror att det är det bästa. Vet inte om jag kommer orka skriva så mycket här inne mer men kommer gå in och läsa lite då och då för att kolla hur det går för er andra. Det värsta är ju att vi har berättat för de flesta vännerna och familjen men kanske bra också att kunna bearbeta sorgen med dem. Vet inte alls just nu ska sörja och gråta ut så mycket jag bara kan för att orka ta nya tag sen när vi är redo. Nästa gång ska vi hålla graviditeten inom familjen och inte berätta förrän vi kommit över vecka 12. Mina barn kommer bli jätte ledsna då de redan visste att de skulle få ett syskon men vi ska bearbeta detta tillsammans. Nu väntar jag bara på att läkaren ska ringa och bekräfta att det är ett missfall. Jag önskar att alla ni andra tar er igenom en underbar graviditet och får era efterlängtade barn. Vi syns snart igen kram "gråter"
Hej alla söta fina tjejer nu är det bekräftat. Det är missfall hcg:n hade sänkts rejält från 825 till ca 20!!! Nu har jag gråtit till och från och det kommer nog vara så ett tag framöver. Känns som om någon har dött. Är i chocktillstånd just nu. Är yr emellanåt och sedan växlar humöret från gråt till skratt till o bara sitta o stirra! Fy detta önskar man inte någon. Tack till alla som har skrivit så fint. Önskar er alla det bästa och att ni snart får era fina bebisar. Vi kommer också dit någon dag. Ger inte upp så lätt, måste bara sörja klart. Puss på er!!!
Fått min mens nu jippieeeeee så om ca 12 dagar ska jag börja med ÄL stickor. Om det blir ÄL dag 19 (som sist) så får jag göra FET den 6-8 sep hoppas på positiv ÄL sticka gärna innan om den vill för får jag omslag dag 14 så kan vi få FET 1 sep. Känner mig väldigt positiv till detta!!!
Nu är mensen här på riktigt pratade med RPC nyss och de sa att jag ska börja testa nästa lördag alltså cykeldag 12. Spännande!! Håll tummarna för att jag får ÄL igen kram allihopa!
Då är vi tre som ligger lika o ska köra ostimulerat jippieeeeee vad roligt!!! Ja det blir antingen v35 eller 36 för oss med men jag tror mest på v36 då min cykel oftast är mellan 30-36 dagar :-/ men nu ska det bli bebisar för oss alla.