Love83 skrev 2011-01-21 14:45:44 följande:
mugglesfan jag tycker också det är svårt att veta vem som sparkar och hur de ligger, jag känner mycket till vänster sida men ochså mycket sparkar mot mitt underliv och rumpa ibland känns det som en fot ska titta ut
väldigt obehagligt då jag nästan kissar på mig ibland.
dom kan väll busa runt och lägga sig hur som ett tag till vet inte när det börjar bli alldeles för trångt.
Hur går det annars med dig mugglesfan? mår du bra?+ är du mycket orolig eller känns det bra? kram
Var hos BM i onsdags för första gången (missade min ordinarie tid när jag var i Huddinge i v20) och enl henne kan de vända sig länge till än. Hon menade att de kan krypa ihop som till en boll och snurra runt även om det ser trångt ut på UL.
Jag mår bra! Jag var lite orolig i tisdags, tyckte magen spände så där igen. Men i onsdags så mätte min BM mitt SF-mått och då ligger jag exakt på tvillingkurvan (se här:
www.niomanader.se/content.asp), var ju mitt emellan v 22-23 och hade 25 cm. Idag går jag in i v23, jippieee! Jag och maken räknar ner nu så att vi förhoppningsvis klarar v28+ (alla läkare varnar oss för att vi nog kommer få föda för tidigt pga de problem vi haft).
Men själv mår jag super, har inte ont ngnstans. Ok, har ju rätt mkt flytningar vilket gör att jag får lite små sår i underlivet då och då, men det får man stå ut med