• Billy och Jag

Hur kände du för att vara hemma med ditt barn??

För mig är det självklart att bara njuta av stunden och har inte en tanke på framtiden.. det är NU som gäller och jag älskar att få vara med min buse :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur kände du för att vara hemma med ditt barn??
  • SilverEmma

1977a - Bara för att man tycker det är galet tråkigt att vara föräldraledig betyder inte att man struntar i ungen.

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Linda1976
    SilverEmma skrev 2010-09-28 22:26:52 följande:
    1977a - Bara för att man tycker det är galet tråkigt att vara föräldraledig betyder inte att man struntar i ungen.
    Jo, det är klart. Man tom hatar sitt barn, är en olämplig förälder och borde inte skaffat några! Och DU! som började jobba efter några veckor - du kommer att BURN IN HELL!!!!
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • MinEmPsi

Fantastiskt! Jag njuter av varenda sekund jag får vara med min dotter! Tänk det trodde jag aldrig jag skulle få göra! Hjärta

• SilverEmma
    Linda1976 skrev 2010-09-28 22:29:59 följande:
    Jo, det är klart. Man tom hatar sitt barn, är en olämplig förälder och borde inte skaffat några! Och DU! som började jobba efter några veckor - du kommer att BURN IN HELL!!!!
    Du är bara avis för att jag mådde så jävla bra och var av med avslaget så fort!!!! Skrikandes

• Linda1976
    SilverEmma skrev 2010-09-28 22:35:44 följande:
    Du är bara avis för att jag mådde så jävla bra och var av med avslaget så fort!!!! Skrikandes

Haha! I hate you
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • SilverEmma
    Linda1976 skrev 2010-09-28 22:39:37 följande:
    Haha! I hate you
    Jag vet...jag har den effekten på folk.

(hade sex tidigt som fan också - och GILLADE det)

Fy fan vad jag är lycklig......
  • Villimey

Linda 1976 bra skrivet!

Jag pendlade mellan underbart och fruktansvärt. Livet som mamma till en 2-åring är underbart så nu har jag tagit ut föräldraledighet igen

• Fjällräv

MEN HALLÅÅÅ! 
    Var och en har väl rätt till sin åsikt utan att bli påhoppad för det! Eller?

Ska ni inte lägga er energi på något positivt i stället?
    Detta är en omröstning på en hemsida och är just bara det!

• SilverEmma
    Fjällräv skrev 2010-09-28 22:53:27 följande:
    MEN HALLÅÅÅ! 
    Var och en har väl rätt till sin åsikt utan att bli påhoppad för det! Eller?

Ska ni inte lägga er energi på något positivt i stället?
    Detta är en omröstning på en hemsida och är just bara det!
    MEN HALLÅÅÅ!
    Detta är FamiljeLiv.

Sen blir man bara påhoppad om man tar åt sig och för en sekund tror att man är en kass förälder bara för att man inte gör som alla andra. (alltså känner jag mig inte ett dugg påhoppad)
Svar på tråden Hur kände du för att vara hemma med ditt barn??