*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Wehey Fru Höst, äntligen kryss!! härligt...
Nu siktar vi på en massa blåa kryss = till alla här!
och lite snö om jag får bestämma
Wehey Fru Höst, äntligen kryss!! härligt...
Nu siktar vi på en massa blåa kryss = till alla här!
och lite snö om jag får bestämma
Grattis Fia0!! underbart!
Håller tummarna för att proverna ska se mer lovande ut denna gång Kramlo!
Och grattis till Alice & Tegelbo!
Lövfallet & Fia0: jo visst ser den fin ut än så långe och visst hoppas jag meen.. mina kurvor har ju sett ut så här på sistonde så jag avvaktar slutet innan jag börjar hoppas på riktigt.. och testandet ska jag försöka hålla mej med till bim, FÖRSÖKA..
Härligt att höra att strecket ökat i styrka Fia0, det måste var en sjukt lycklig känsla i kroppen när man ser det?
Trist med tempsänkning och spottings Fru Höst..men FF kan väl oxå tabba sig..
hoppas på det bästa ändå!
inget testande här inte.. känner mej inte ett dugg gravid eller rättare sagt som alla andra månader (vet ju inte hur det känns att vara gravid) så jag är inte så test-sugen än..
har haft 15-16dagar lut.fas de senaste månader så räknar på 16 för att inte få upp hoppet i onödan..
Ååh min kropp jävlas med mig känns det som: igår kväll vid toalettbesök hade jag rosaförgad flytning, svor och tänkte vad då kommer mensen redan nu! men tempen är ju fortfarande hög, den går ju alltid ned innan..hm.
vaknar i morse och tempen är ännu högre och inget mer rosa. mens eller inte mens?
suuck bara att ladda för en springa-på-toaletten-dag vid mista känning då
Vi 4 oj vilken historia du bär på, håller tummarna för att äggproduktionen chockar din läkare
Cinderella, hoppas det tar sig trots feber!
Det verkar som om era tumhållningar har hjälpt mig! Tusen tack!
Jag blev alldeles chockad imorse när det blev färg på fel/rätt ställe, satt och stirrade och kallsvettades ett tag innan jag "råkade" väcka sambon
För visst är det positivt?
Tack, det känns skönt att någon annan bekräftar min slutsats
och nu snöar det också! Lovely
Tack!!
Tack alla, känns superspännande! nu ska vi bara hålla ihop hela vägen
Det kanske är ett plus-stimm på gång i den här tråden nu, håller tummarna för det!!
Tack för alla grattis, de värmer!
Det känns som jag befinner mig i ingenmansland nu när jag la in mej i plus-listan, konstigt..
känner alltid att jag jinxar/drar olycka på mig om jag erkänner att någonting går bra men det går väl över ..
Gud vad spännande Bengalen! håller både tummar och tår för att det är er tur nu!!
det är nu det vänder, visst då
Håller tummarna Kramlo!
Kan inte annat än hålla med Lövfallet, spännande!
Cinderella om man tittar på din chart så borde inte din mens vara sen utan snarare att din äl var sen, dagarna mellan äl och mens brukar inte ändras så jättemycket.. vet du hur många dagars lutealfas du brukar ha?
det är inte lätt att hantera sådana pikar när man inget hellre vill än just det, tyvärr tänker inte folk så ofta på att det kan såra med ett par kommentarer som de slänger ur sig i förbifarten..
Grattis Meria!
Spännande Lövfallet, ser superbra ut!!
men GRATTIS Vi4 och Havsklippan!!
Snacka om regn! Det var på tiden, hoppas det håller i sig!
Men Kramlo det här låter och ser ju superbra ut!! Spännande, Håller tummar och tår för din skull!
(och er andra oxå)
Jag testade ju positivt två dagar innan min BIM så kanske fredag är din dag? en dag hit eller dit, finns det en liten kompis där inne så borde det synas lite iaf, fast man kan ju vara låghormonare också i och för sig..
Men testa för din skull, känns det inte bra så vänta på BIM. gör det inte för kvinnoklinikens skull de kan hantera en sista minuten avbokning.. Och om nissen din får en extra sovmorgon kan han ju spendera den med att skämma bort sin gravida flickvän tycker jag
Fasen Kramlo, men det är som de andra sagt inte kört bara för ett neg.test
Grattis tallbarr!!