Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Kramlo: Vad bra att du kollar upp kroppen, så kanske du inte behöver gå och grubbla på det så mycket sedan.. eller grubblar man mer? hoppas att proverna är bra eftersom även om det innebär väntan på hjälp så kan det ju betyda att ni inte kommer att behöva den oxå... Solig positivatankar..
    Och bra att du inte ska behöva vänta på mensen lika länge den här gången!
  • in the making
    Bengalen: Stor kram till dej, vad lurigt när tempen inte går ned innan mens..Men härligt att cykeln förbättrats, nästa gång då jäklar Flört
    SaraK86: jag anar ett plus i tråden -HÄRLIGT!
    Själv känner jag ingenting "ovanligt" förutom att jag inte haft en enda flytning, tör som en ökenGlad, flytningar brukar jag ju ha. men varför jag inte har det nu vet jag inte?
  • in the making

Håller tummar extra hårt för dig SaraK83!
    Själv är jag lite låg -fick neg på test idag så jag väntar mens, trist menmen vad gör man..verkar ju som att lutealfasen har blivit 14dagar på riktigt iaf, och så får jag ju festa till helgen med alla kompisar.. nästa månad då jäklar Glad nu ska jag iväg och shoppa!
    Håller självklart även tummarna för er andra oxå!!

• in the making
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-23 13:38:50 följande:
    In the making - har mensen kommit ?? Såg att du tagit bort dig från BIM listan - men ser ingen mens i din kurva, å kurvan ser ju fin ut! Stor kram om så är fallet!
    efter ett helblankt test imorse och "nu kommer mensenkänsla" var jag var helsäker på att den skulle komma idag, även fast tempen inte dalat helt än men inte än..imorgon kanske? har haft det körigt på jobbet så den är väl bara fördröjd av stress..Obestämd
  • in the making

Irika82: Så var det för mig förra cykeln, inte en enda flytning efter Äl-flytningar, tidigare cyklar har jag alltid haft flytningar.. vet inte varför det var så, men gravid var jag tyvärr inte..
    hoppas dock att det beror på ett litet frö för din del! =') håller tummarna..

• in the making

Grattis SandraMaria!!Nalle

Välkommen Lövfallet, det alltid roligt med nya människor! och nu mister vi ju minst en men förhoppningsvis flera snart.. Lägg in din chart i chart-listan, det finns en länt i trådstarten Solig
    Själv har jag tempat sedan januari först för att lära känna kroppen men nu för att försöka bli gravid , är bara på försök nr.3..men det blir när det blir!

• in the making

Du och Jag: tack visst gör det, men det är många dagar kvar så det kan ändras Solig

Jag brukar fylla i första mensdagen oavsett om dem kommer på kväll eller morgon, kollar bara "mängd"..

Vi 4 : om jag förstår dig rätt så är det då jag använder mig av cramps, det är ju kopplat till den regionen tänker jag.. det är ju inte mensvärk men äh jag kör med den ändå så förstår jag mig iafGlad annars kan man alltid skriva in eget men det har jag inte orkat göra..

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*