Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Bengalen skrev 2011-07-28 18:27:04 följande:
    Vad trist med minus! Rynkar på näsan
    Kul i alla fall med en perfekt cykel och 14 dagars lutealfas är ju rena önskedrömmen. Då kommer det alla gånger att funka inom en snar framtid.

Kramar
    Äsch jag hade ställt in mig på att det inte skulle ta sig direkt, även om det hade varit kul.
    Men som du säger verkar ju kroppen ha kommit igång bra, så det ser lovande ut!
    Idag är jag ju under coverline så nu får man springa på toan stup i kvarten då Skrattande

BTW Din temp var ju kanon sist! lurade då mig iaf Solig
    Nej nu laddar vi för ett plus!
  • in the making
    Tallkotte12 skrev 2011-07-29 08:21:41 följande:
    Hmm... Nu tycker FF att jag ev. har haft ägglossning... Har fått en streckad linje. Men jag vet inte riktigt om jag håller med! Visst, de senaste dagarnas temp har vart lite högre, men samtidigt har jag fått negativs ÄL-test och inte märkt några direkta ÄL-flytningar. Så det troligaste är väl att tempen hoppar ner till normalnivå snart igen.får väl vänta och se om jag får nån mens...
    Hoppas Hoppas! Håller tummar och tår för din skull!!
    Du och Jag ver2 skrev 2011-07-29 20:20:33 följande:
    In the making - trist att mensen kom, nya tag!  
    Oh ja nya tag, nu har jag ju ännu mer anledning att hoppa på gubben (hela augusti!) Solig 
    Jag sa åt honom att njuta av de kommande vilodagarna och ladda järnet sedan..Haha
  • in the making

Grattis pektosa!!!Nalle
    Håller självklart  tummarna för er andra som har bim här i dagarna!
    Fina temphöjningar hos er alla, det är spännande nu Solig

• in the making
    0fia skrev 2011-08-03 20:50:43 följande:
    Inte hos mig Rynkar på näsan
    Hm nej du ligger lite lågt än, men höjningen kommer nog snart ska du se.. men jag förstår att det är jobbigt,
    tänk att vi alltid väntar på någonting: ältest, temphöjningar, bim, mens/plus, och rätt som det är BF..Flört
    Jag har också haft en period med "felande temptider" men kunde ändå se när äl var osv, men ibland så segar ju tempen sig upp -vet dock inte varför.. kroppen är ett mysterium..
    Håller tummarna och tror stenhårt på att se ett inlägg i bim listan från dig de närmsta dagarna!Solig
  • in the making

Nej vad tråkigt med neg.tester, dippar och mens! Nästa vända blir det säkert plus Solig
    Här segar verkligen sig dagarna fram mot äl, trött  och ingen motivation att göra någonting, blir inte ens pigg av rosenroten den nu.. men men det är ju tur man jobbar så dagarne får en lite skjuts framåt iaf...

Min termometer är riktigt snabb faktiskt, ger två decimaler oxå så den rekomenderar jag, köpte den här:
    http://www.billiga-tester.se/babyplan_digital_termometer___2_decimaler-p-154.html
    Det enda negativa är att den avslöjar barnplaner ganska direkt iochmed den tydliga märkningenFlört
    Men det är ju ingen motorväg av människor i sovrummet iaf...

• in the making

Hoppas för din skull Miapia43!, din chart har ju sett så fin ut!

SaraK83 När man tempar flera gånger är det svårt att veta men jag hade nog gått efter den första tiden eftersom den är mätt efter sammanhängande sömn, den andra är visserligen din vanliga temptid...hmm äh jag vet inte riktigt Obestämd

• in the making
    Irika82 och SandraMaria  - Det är klart det är jobbigt att höra om andra som lyckas med det man allra helst vill lyckas med, men det är ju trots allt inte deras barn ni missunnar dem utan ett eget ni önskar så då kan man inte kalla er dåliga människor.. det är mänskligt att känna "avund".. men snart är det er tur ska ni se Glad och då är det någon annan som är "avundsjuk "på er...

Fia0 - Det är samma här, först en röd ruta sedan testdag i chart staturen.. min mens har varierat lite ibland en endag in på det röda ibland flera och ibland på första röda rutan.. men om du tittar i calendern(stora) så är testdagen den första förutspådda mensdagen, åtminstonde för mig så den använder jag mig av när jag tar ut BIMdag..
    kanske ni andra gör annorlunda?

Själv blev jag nog snuvad på ÄL denna gång, eller ja jag verkar ha haft den.Fast tidigare än normalt och relativt omärkt (förutom EW-flytningar som jag bara haft en gång tidigare!! ).. cd11 istället för cd15-20, men tempen är lite låg tycker jag även om ökningen är samma som de tidiga cyklerna..
    Jaja vi har ju myst så det täcker ändå så vi får väl se hur det utvecklar sig.. känns lite snopet vi hade ju laddat inför en ÄLhelg nu.. men mysa kan man ju ändå! hahaSolig

Håller tummarna för oss alla!! {#emotions_dlg.flower}
  • in the making
    0fia skrev 2011-08-15 18:51:57 följande:
    typ två min efter inlägget kom tanten... Deppigt värre här just nu...
    ledsen för din skull! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*