Irika82 och
SandraMaria - Det är klart det är jobbigt att höra om andra som lyckas med det man allra helst vill lyckas med, men det är ju trots allt inte deras barn ni missunnar dem utan ett
eget ni önskar så då kan man inte kalla er dåliga människor.. det är mänskligt att känna "avund".. men snart är det er tur ska ni se
och då är det någon annan som är "avundsjuk "på er...
Fia0 - Det är samma här, först en röd ruta sedan testdag i chart staturen.. min mens har varierat lite ibland en endag in på det röda ibland flera och ibland på första röda rutan.. men om du tittar i calendern(stora) så är testdagen den första förutspådda mensdagen, åtminstonde för mig så den använder jag mig av när jag tar ut BIMdag..
kanske ni andra gör annorlunda?
Själv blev jag nog snuvad på ÄL denna gång, eller ja jag verkar ha haft den.Fast tidigare än normalt och relativt omärkt (förutom EW-flytningar som jag bara haft en gång tidigare!! ).. cd11 istället för cd15-20, men tempen är lite låg tycker jag även om ökningen är samma som de tidiga cyklerna..
Jaja vi har ju myst så det täcker ändå så vi får väl se hur det utvecklar sig.. känns lite snopet vi hade ju laddat inför en ÄLhelg nu.. men mysa kan man ju ändå! haha
Håller tummarna för oss alla!!