Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Grattis kramlo!! Det är ju supermysigt med småbebisar som man kan låna och snusa på.. Solig
    Hoppas du får ett bra svar idag så du kan få komma igång med ditt eget bebisbakande oxå!

Själv är jag så inställd på mens att jag blev lite besviken imorse när tempen ökat, men imorn visar det ju sig förhoppningsvis..

• in the making

Neg på test och lite lägre temp, så mens imorgon kanske.
    Men men vila en vecka och sen "på't igen" bara Solig eller "på han" kanske haha

• in the making

Ja det låter inte lovande för dig heller, men tänk inte så Lövfallet.. det är säkert vår tur nästa månad! {#emotions_dlg.flower}

• in the making

Men usch vilka chocknyheter du har fått Vi4, jag förstår att du är ledsen! 
    Hur mycket man än kan oroa och inbilla sig att någonting är fel, kan man nog inte vara förbered på sådana nyheter.. Låt det sjunka in men ge inte upp helt än!
    Håller tummar och tår för att proverna ska visa sig vara bättre än hon gissat på!
    KRAM{#emotions_dlg.flower}

• in the making

Vi 4 & Du och jag - Ja det ser fint ut men jag vet inte hur det känns riktigt. Hade jag inte mått illa till och från hade jag avfärdat den höga tempen med att i princip alla barn hostar, snörvlar och har feber om vart annat. men igår var det nära att jag klev av spinningcycklen för att det kändes som om jag skulle kräkas det har aldrig hänt förut fast då hann jag ju inte äta någon middag innan heller..
    hmm usch hoppas gör jag men nja jag vet inte, skendräktig kanskeObestämd det visar sig snart antar jag..

• in the making

Håller tummarna för dig fru höst! längden på cykeln och frånvaron av mens kan ju vara positivt Glad

Kramlo - Jag är inte så erfaren av äl-tester men om tempen inte har gått upp så borde väl inte äl ha varit så kör på bara!!Solig

Här kom mensen och jag får konstatera att jag fått erfara min första skendräktighet (låter roligare än skengravid)
    Nu ska jag deppa/sura ett par dagar och sen på't igen ... blir nog Äl-test den här månaden, på hans initiativ -det är roligt att han engagerar sig!

• in the making
    Lowen: så här säger fertilityfriend om saken:
    "OPKs berätta att ägglossning sannolikt nära förestående och du är mest fertil. I de flesta fall följer ägglossning strax efter ett positivt OPK resultat. Ett positivt OPK resultat, dock inte indikerar ägglossning med säkerhet, inte heller precisera din ägglossning dag för att inom ett snävt tidsram. Endast din temperatur tecken som speglar en ökning av progesteron efter ägglossningen, bekräfta och precisera ägglossning för dig."

Fia0: jag hade gått efter första tiden men kanske noterat vilken dag det var för egen del, så kan man ju kolla om det spelar någon roll längre fram..

Själv tycker jag sambon ska pallra sig hem så vi kan starta myshelgen någon gång!
    Cb visade glad gubbe imorse så nu kommer han inte undan...haha
    Trevlig helg allihop!! Solig
  • in the making

Jag förstår om du är frustrerad Fru Höst, vilken evighetscykel!
    Har du haft så här lång cykel förut?

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*