Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Ntme skrev 2011-05-31 21:33:36 följande:
    Måste fråga om den där dippen, inplatation dippen, kommer den alltid/bara på dag 7 eller kan det diffa mer eller mindre dagar? Tog temp 2ggr idag, tog när jag vaknade första gången och somnade om och tog en till av bara farten, vilket värde ska jag tro på?
    Hm jag vet inte mycket om dippen, men den borde ju vara individuell och därför kunna inträffa på olika dagar eftersom resten av cykeln varierar lite.. :)
    och jag hade gått efter den temp som var närmast din "normala" temp-tid.
  • in the making

Jag vet inte riktigt, kollade lite på mina cyklar och det är liksom en liten dipp där i en del av dem,
    fast jag försöker ju inte bli gravid så den har inte berott på att något ägg fäst för min del iaf Glad
    Hoppas dock att så är fallet för din del, om du försöker bli gravid alltså..

• in the making

Ntme: den där vita rutan, är den på charten eller i den lilla kalendern ovanför charten? har för mig att det blir en vit ruta i lilla kalendern på testdagen, men den 13 verkar ju lite långt fram?
    testdagen brukar vara på bim eller har jag fel?

• in the making
    Tallkotte12 skrev 2011-06-30 21:23:48 följande:
    Börjar bli lite trött på min konstiga kropp! Nu har jag fått mens igen.... På 15 dagar har jag haft mens (rött alltså, inte mörka flytningar) på dag 1-3, 9-11 och 15...
    Oj det läte inge roligt.. först ingen mens och sen så.. Du kanske ska ringa och rådråga gyn/mvc ?
  • in the making

Men vad tusan, tänk att hela sverige måste stanna samtidigt för att ha semester! på mitt jobb får inte alla ha sem samtidigt.. fast det kanske inte är så många BM som arbetar på samma ställe kom jag på Obestämd 
    Men jobbigt iaf när man vill ha svar.. Hoppas iaf på att kroppen din tvärvaknar innan nästa vecka!!

Nu skrev jag in mej på BIM-listan för första gången, och vipps så blev jag toknervös!
    Usch slå bort de orolig/negativa tankarna och göra nå produktivt kanske..tvätta eller nåGlad

• in the making
    Du och Jag -oj ökar den risken/chansen för tvillingar, det hade jag missat totalt..undrar hur man skulle reagera dåGlad jag vill nog testa på med en bebis först men blir det två så är det bara att säga välkommen till dem båda!
  • in the making
    Du och Jag ver2 skrev 2011-07-20 11:29:20 följande:
    In the maiking - Ja, shit!! Skulle vara kul men samtidigt lite läskigt Lite nyfiken på alla dina vita pluppar - tempar du olika tider?

Jag har själv gett upp hoppet om att vara gravid, vet inte riktigt varför. Känns bara så. Har haft väldigt låg temp den här månaden - kan det bero på rosenroten!?
    Jo lite varierat har det varit men alla tempar som tas efter 05,30 blir vita för mig och nu på semestern har jag inte velat ställa klockan för att ta tempen bara, men de är allihop mellan 06,30-7,30 så de är hyfsat jämna i tid men fel tid då Solig semstertid
    Ge inte upp än! man vet aldrig... jag brukar få högre temp av rosenroten har jag för mig..?
  • in the making
    Vi 4 skrev 2011-07-24 21:45:17 följande: 

in the making, det ser ju fint ut för dig med!

Jo den håller sig över strecket iaf men den hoppar så mycket, antar att det kan vara eftersom jag inte varit dundernoga med tiden varierat 60-90min men men skärpning de sista dagarna kanske.. Glad
    har dock inte känt någonting annorlunda den här månaden och känner mej inte ett dugg "gravid" men vi får ju se om ett par dar..
  • in the making
    Du och Jag ver2 skrev 2011-07-25 08:03:58 följande:
    Ser riktigt fint ut!!
    Haha, ja, fast det kan nästan vara ett bra tecken Med andra tjejen så kände jag nada! Allt kom då jag plussade!!
    Ja men det låter ju kanon! annars när man läser här på FL så har ju alla hundratals symtom innan BIM..
  • in the making
    Bengalen skrev 2011-07-28 06:29:11 följande:
    In the making: Din kurva ser ju jättefin ut. BIM imorgon, håller tummarna!
    Tack, men ett helblankt test och känslan av att mensen snart kommer gör mig pessimistisk Obestämd har bara haft en cykel med 14 dpo förut så mensen kommer väl under eftermiddagen idag.. Men men nya tag bara
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*