Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Planerar smått - varför tror du att du inte är gravid? Allt du sagt talar ju för att du är det... Vore dock lättare om man fick se din kurva Mem i mina öron låter du gravid...

• Du och Jag ver2
    Capiche - men vilken väntan det blir för dig :/ Hoppas verkligen att det finns nått! Om inte så hoppas vi på att det kommer igång så snart som möjligt så det inte blir nått långutdraget.

planerar smått - eh, ja, men då får du väl vänta då! Som sagt, allt i mina ögon tyder på graviditet - man brukar liksom må illa, å allt det du beskriver då... Ingen kan nog hjälpa dig med nått annat råd här just nu än att du ska ta ett test! Det enda som skulle motsäga en graviditet är att ni inte haft sex alls då... (under hela cykeln alltså - för det KAN ju varit så att ÄL varit en annan dag än du trott - men lite svårt att sia om när vi inte får se din kurva!!)
  • Du och Jag ver2

Planerar smått - men VARFÖR kan du inte vara gravid??? Du skriver ju själv att enda gången du haft såhär lång lutheal fas är när du var gravid??? Får inte riktigt ihop det. Vill du inte vara gravid? Det låter ju nästan så...eller varför drnna förnekelse?

• Du och Jag ver2

Hm, det var väl det jag misstänkte, var ganska lika inlägg (syftar på tonen...) Nu vet jag varför du inte vill visa oss din kurva Planerar smått - eller ska jag säga Telgebo kanske?? Varför inte fortsätta med ditt vanliga nick? Det var därför du ville radera dina tidigare kurvor... (men länken ligger ju liksom kvar i vår chart lista, så kom inte och säg att du inte är Telgebo, för tempen stämmer på det du berättar. Tror jag inte är ensam om att tycka att du ska lämna tråden, för du skapar bara dålig stämning, dessutom är det väldigt fegt att komma tillbaka med ett nytt nick när ditt gamla är "upplåst" igen.

• Du och Jag ver2

Plopp, ja, ser bra ut =) Vad händer om du tar bort eggwhite vid första tillfället? Flyttar ff krysset då? Vilken tid på dygnet har du testat med äl stickor? Har det stegrat sig nått alls? (du kan ju ha missat peaken). Spännande å ja, kanske 4 , jättefint & bra skrivet! Jag uttryckte mig kanske lite klumpigt i mitt inlägg men blev bara så arg och irriterad!

• Du och Jag ver2

Sorry, min telefon blev så seg så fick lov att starta om den, råkade samtidigt somna också (ligger i sängen och vilar)! Men ja, tempen sjunker vid mensen! För en del lite innan, en del under tiden och en del sjunker den efter mensen - men det vanligaste är nog samma dag +-1 dag. Man ska väl eg testa med morgonurin...meeeeen, jag är ju en testoholic, så frågar du mig (å jag har ju faktiskt fått svaga pluss på både em och dag 10 ) så säger jag testa nu, men var beredd på att det kan vara för tidigt att visa nått! *håller tummarna*

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*