Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Instämmer i Vi 4's inlägg, med tillägget att jag hade massor av creamy när jag plussade! Hoppas Så för dig Miapia, plussen syns ju helt klart, dock svaga. Testat med digitalt?

• Du och Jag ver2

Hej Vi 4! Jo tack, här är det bara fint, tyckte dagarna gick fort förut, men inget mot vad de gör nu! Tänkte börja tempa igen för att inte bli helt överraskad när mensen kommer, men det får vänta lite. Måste köpa en ny termometer (igen...köpte två nya förra gången, men använde tillslut min gamla ändå...vad har ni andra för märke? Vill ha mun å sån 10sec - ja, eller snabbare!) Skönt att ni varit iväg på semester och kopplat av! Vad är DHEA för nått?

• Du och Jag ver2

Miapia, de finns ju där helt klart, men ja, de är ju svaga... Men finns ju de som är låghormonare!! Jag skulle höra av mig till kvinnokliniken om jag var du så de får ta ett blodprov, så slipper du fundera!

• Du och Jag ver2

Hej och välkommen Trixxy!

För mig skiljde det ca 0,2 om jag tempade en h tidigare (då var jag svalare alltså). Låt säga att din kropp skulle uppföra sig lika som min (vilket vi inte vet alls) så skulle din vita ploppar upp ett par snäpp, vilken då skull innebära ÄL dag 13 ändå! Skulle föreslå som Capiche skriver - sätt väckarklockan på 6, vet att det man vill u soa så länge som möjligt, men för att få ut något av tempnngen så är det viktigt med samma tid. Räcker ju att du gör det i dagarna runt då ÄL brukar vara! När du har mensen är det ju mindre viktigt!

Jag har klarat mig utmärkt med en decimal, har tempat tre graviditeter!

Härligt Bjornis!!

Nej vad trist Pillan   Men ge inte upp!!

Å trist Capiche

Sen måste jag återigen puffa lite för Arctic Rosenroot som jag tycker var bra! Inte bara att jag blev gravid - jag blev grymt pigg också!!

• Du och Jag ver2
    Capiche skrev 2012-08-14 18:02:33 följande:
    Jag är lite rädd för rosenrot då jag hört lite negativt om det men samtidigt så finns det för och nackdelar med allt. 
    Jag har iaf märkt att smörja sig med progesteron krämen var bra för jag har inte sett några spottings alls mellan ÄL och BIM, däremot är mensen sen och skjus upp nu pga av krämen skulle jag tro iom jag aldrig haft en cykel på över 31 dagar och idag är det 32 dagar sedan. 
    Jag vill ha tillbaka min mens NU! :D 

Nejnej inte kört , som du och jag skrev så kör på lite varannan dag ett par dagar till bara för att vara säker :) 

Jag har nästan alltid molvärk innan BIM och efter äl. Jag tror livmodern kanske ställer om sig under denna period och vissa kanske känner det mer eller mindre. 

Ja, ang rosenroten - jag började äta den eftersom min äl kom först på dag 19-22 - otålig som man är vill man ju ha den tidigare!!! Meeen, första månaden kom den senare ist...dag 26, andra 24 och tredje var den normal på dag 21 - men j-klar vilken älvärk jag hade! Massor med ew fick jag också! Så även om det inte blev nå tidigare så hjälpte den till på annat sätt!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*