*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Instämmer i Vi 4's inlägg, med tillägget att jag hade massor av creamy när jag plussade! Hoppas Så för dig Miapia, plussen syns ju helt klart, dock svaga. Testat med digitalt?
Instämmer i Vi 4's inlägg, med tillägget att jag hade massor av creamy när jag plussade! Hoppas Så för dig Miapia, plussen syns ju helt klart, dock svaga. Testat med digitalt?
Hej Vi 4! Jo tack, här är det bara fint, tyckte dagarna gick fort förut, men inget mot vad de gör nu! Tänkte börja tempa igen för att inte bli helt överraskad när mensen kommer, men det får vänta lite. Måste köpa en ny termometer (igen...köpte två nya förra gången, men använde tillslut min gamla ändå...vad har ni andra för märke? Vill ha mun å sån 10sec - ja, eller snabbare!) Skönt att ni varit iväg på semester och kopplat av! Vad är DHEA för nått?
Miapia, de finns ju där helt klart, men ja, de är ju svaga... Men finns ju de som är låghormonare!! Jag skulle höra av mig till kvinnokliniken om jag var du så de får ta ett blodprov, så slipper du fundera!
Hej och välkommen Trixxy!
För mig skiljde det ca 0,2 om jag tempade en h tidigare (då var jag svalare alltså). Låt säga att din kropp skulle uppföra sig lika som min (vilket vi inte vet alls) så skulle din vita ploppar upp ett par snäpp, vilken då skull innebära ÄL dag 13 ändå! Skulle föreslå som Capiche skriver - sätt väckarklockan på 6, vet att det man vill u soa så länge som möjligt, men för att få ut något av tempnngen så är det viktigt med samma tid. Räcker ju att du gör det i dagarna runt då ÄL brukar vara! När du har mensen är det ju mindre viktigt!
Jag har klarat mig utmärkt med en decimal, har tempat tre graviditeter!
Härligt Bjornis!!
Nej vad trist Pillan Men ge inte upp!!
Å trist Capiche
Sen måste jag återigen puffa lite för Arctic Rosenroot som jag tycker var bra! Inte bara att jag blev gravid - jag blev grymt pigg också!!
Trixxy - det är inte kört än! Men fortsätt ha sex varannan dag ifall äl skulle komma senare, ifall tempen skulle sjunka mer imorn.
Sen är det ju tyvärr inte alltid man får äl Ett annat tips är när du tempar olika tider är att komplettera med äl tester!
GRATTID Capiche!!
Trixxy - i ts finns en länk till BIM och Chart tråden! Lägg in din kurva där och spana in de andras!
Nej vad trist Pillan kram