Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Plopp - i ts finns det en länk till en guide är på fl som är grymt bra! Plöj igenom den! Sen tar det ett tag innan man lär sig allt ändå! Tycker det är fascinerande hur kroppen påverkas och att man ser vad som sker med hjälp av tempen. Jag lärde mig bla att innan äl gjorde min temp en dykning för stt sedan stiga ett par dagar för att sedan störtdyka vid äl!! Detta upptäckte jag efter några månaders tempande, så det kommer allteftersom!

• Du och Jag ver2

Greeneyes - gissar på att det är för att du har + på ältestet på dag 15 också som ff väljer att inte sätta ut än. Om du tar bort det så kanske den sätter ut, eller så krävs det en till hög temp, då gissar jag på att äl blir på dag 14. Höjningen och ältesterna är ju samtidigt, äl testen får man oftast + på dagen innan äl, då sker höjningen dagen efter. Men.man kan även få utslag samma dag. Var testet den 15e fullt utslag? Jag tror på äl dag 14, å då krävs tre höjningar efter det.

• Du och Jag ver2

Greeneyes, kan vara så att ÄL är idag då, stiger tempen imorn så är det mycket möjligt att det är så! Men då tar det ytterligare två dagar efter morgondagen innan ff sätter ut krysset. Du kollar inte flytningarna?

• Du och Jag ver2

Greeneyes, såg nu att du hade fyllt i flytningarna. Nu ser jag bara denna kurva å månaden innan. Om det inte stämde månaden innan så är det mest troligt att det beror på att du inte tempat varje dag samt på oregelbundna tider. Ju nogrannare man är desto bättre resultat!

• Du och Jag ver2

Telgebo, ja när man ändrar klockan mitt i en cykel så lär man ju tempa en h tidigare/senare beroende vilket håll det ändrats. Så får man ta "nya" tiden på cykeln efter! Ang träning, dricka alkohol, dålig sömn osv så finns det att klicka i det på ff så vet ff om det.

• Du och Jag ver2

Miapia - testerna ser ju bra ut!! Men...tempen ser mindre bra ut Ska kramphålla mina tummar att den sticker uppåt imorn igen! Visst har du varit iväg på utredning? Ni har ju hållit på ett bra tag, beundrar dig som orkar!! Ni väntar på någon speciell! Äter du e och b mellan äl och bim?! Det ska ju göragöra så ägget fäster bättre så det inte ska bli mf. Men hoppas såklart att tempen vänder nu!!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*