*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
0fia - ja, känns att man börjar bli lite otymplig nu, men tycker annars jag klarat mig bra utan krämpor. Svanken är dock sådär, känns som m den ska gå av ibland...
0fia - ja, känns att man börjar bli lite otymplig nu, men tycker annars jag klarat mig bra utan krämpor. Svanken är dock sådär, känns som m den ska gå av ibland...
Hej Emmlo! När man haft ägglossning så stiger tempen, sen sjunker den.igen antingen dagen innan mens, under mensen eller som i ditt fall, när mensen är slut! Så då bör du enligt tempen haft ägglossning iaf!! För släpper inte ägget så stiger inte heller tempen. (så äl test kan ge utslag utan att ägget släpper - det visar bara att ägget är på g att släppa, medans tempen stiger som ett "kvitto" på att äl har varit )
Haha *smurf*
ojojoj, Bengalen! Kurvan ser riktigt fin ut!
Å snygg höjning idag Vilvarin!!
Pillan - trist att mensen kom, men härligt att kurvan blev längre!!
Bengalen, håller tummarna om du testar idag!! *nyfiken* ser ju väldans bra ut!!! Vilvarin - tempen går åt fel håll
Nej, vad ser jag Bengalen Många kramar, håller med Vi4, det är verkligen orättvist
Missboring - Har för mig att Lutealafasen inte bör vara mindre än 11 dagar (alltså att mensen kommer på dag 12). Jag hade 11-12 dagars lutealfas, så det var inga problem! Men så mkt kortare bör den inte vara.
Något som jag däremot sett i mina cykler är att de månader jag endast haft 1-2 dagars mens (vilket var så oftast...) så gick det inte vägen - men de cykler som jag hade 3-4 dagars mens så blev jag gravid! Nu senast åt jag rosenrot, som även förlänger mensen lite - om man har problem med det!