Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

Pillan - yes, nu funkade det! Lägg gärna till den i Bim och charttråden som finns i ts! Hm, ja, var ju ingen jättehöjning... Men höjs det mer imorn så kan nog äl varit i söndags! Är det första månaden också efter nå prev medel? Isf kanske det gör sitt... Å välkommen tillbaka också

• Du och Jag ver2

Pillan, kan vara så att ägget aldrig släppte, så har det blivit för mig, så gott som fullt utslag på äl test, å värk, men så hände inget - förens veckan efter!! Så "kör på" ett tag till! Testa annars att lägga till en högre temp på morgondagen, får du nå kryss då?

• Du och Jag ver2
    Bjornis skrev 2012-03-01 20:58:29 följande:
    GRATTIS Lövfallet!!!

Och Pillan: Hurra för kryss!

Ego: Imorse när jag var på toa så fick jag lite lite rosa på pappret. Liksom lite slöjor. Det hände ett par ggr till men inte nåt mer sen dess. Jag hoppas på nidationsblödning men det har jag inte haft förut och jag har aldrig haft spottings när jag tagit progesteron så känns lite sisådär. Har huvudvärk också och det har jag dåliga erfarenheter från ma:t men samtidigt så är det nog en del hormoner i omlopp just nu med tanke på hur starkt mitt plus varit igår och idag (så tidigt menar jag).
    bara hålla tummarna och vänta! 
    Har haft så både med andra å tredje nu, tror slemhinnorna blir lite skörare bara! Håller tummarna att det inte blir nå mer!
  • Du och Jag ver2

Pillan - har du testat med progesteronkräm?

Kolla på www.hormoni.se
    "Progesteron mot PCOS och problem att bli gravid
    Bioidentiskt progesteron kan hjälpa vid ägglossningsproblem som PCOS och defekt lutealfas vilket kan göra det lättare att bli gravid och behålla en graviditet. Du använder krämen i två veckor per cykel. Försöker du bli gravid är det viktigt att du varken börjar eller slutar med krämen för tidigt."

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*