Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Spännande, hoppas på plus i tråden imorn!! Själv så tror jag att jag ev har äl nu, eller börjar få, hade ont i högra sidan både idag och igår, så fyllde i det. Lilltjejen sover ju 6h i streck på natten nu, så omöjligt är det ju inte (hoppas dock det va nå annat, slipper gärna mensen ett bra tag framöver!!). Tänkte testa å se om det funkar att tempa, oftast vaknar hon runt tre, så får tempa då! Visst är det tre h i streck man ska sova!? Gör väl inget om man tempar mitt i natten?? (mer än att jag inte kan jämföra med tidigare kurvor). Vill inte bli överraskad med mensenutan har gärna koll på när den kommer!

• Du och Jag ver2

Haha, tack för tipset om spelet på ff som du skrev om tidigare Telgebo! Va ju kul ju! (gissa äl) nu vet jag vad jag ska göra när jag ammar Måste dock öva lite...fick endast 80% rätt :-S

• Du och Jag ver2
    Pillan2012 skrev 2012-08-05 21:11:03 följande:
    Här är definitivt äl NU helt enligt beräkningarna, sååå ont! så temphöjning imorgon!!!
    Härligt! Eller ja, inte med smärtan då
    Saga09 skrev 2012-08-05 21:55:45 följande:
    En fråga om någon vet ; de senaste månaderna har jag haft en lutealfas på 11 dagar vilket är idag? Borde BIM ha varit idag då? Nu blev jag förvirrad....
    BIM är då på dag 12, om lutealfasen är 11 dagar! Din kurva ser fin ut!
    telgebo skrev 2012-08-05 22:43:53 följande:
    Du och jag fick 85 procent rätt känner mig inte så proffs på det där ligger en dag ifrån på många .

Saga ja är bim idag så är det så.
    Fick 85% när jag gjorde en omgång till =) (fast det är ju inte fel på många - det är ju bara 3 fel då...)
  • Du och Jag ver2

Saga, fast om det är så att du får svaga streck och tempen är hög och OM mensen kommer om nån dag så är det nog ett tidigt mf du haft och inte fel på testen. Deras är så känsliga så de visar ganska tidigt... Men nu håller vi tummarna för att det blir ett fint plus imorn! Om du har tr L stickor kvar så skulle jag (testoman som man är ) ta ett på em, jag har fått starkare på em än morgonen, en del har så!

• Du och Jag ver2

Jo, vet det. Har de inte ökat nå alls? Kort? Har för mig att spökstreck ser man ej om man håller upp mot lampa eller solljus, men är det "riktigt" så syns det ändå! Är svårt ibland att se om de är ljusrosa eller grått... Din kurva talar verkligen för ett plus iaf!

• Du och Jag ver2

Fast om det är så att du plussade sent, samt även svagt, med din dotter så är det nog ingen större vits att testa nu. Håller tummarna att du är gravid och får ett fint plus sen! Kurvan och dina symptom talar ju för en graviditet iaf!!

• Du och Jag ver2

Nej vad trist Saga, vilket försök var det? Låter mest troligt att det är ett mf, med tanke på att tempen fortfarande är hög och du har ont. Mf är ju tyvärr ganska vanligt - det positiva är att tydligen har kroppen lättare att bli gravid efter ett mf då den känner igen sig och vet hur den ska göra. Rekommenderar extra e och b vitamin mellan äl och bim, ska göra att ägget fäster bättre. Hoppas såklart att det är en sån blödning som man kan ha a som gravid, men låter tyvärr inte så när du har ont också. Får du väldigt ont tycker jag du ska ringa kk.

• Du och Jag ver2

Missade visst en hel sida! Tror inte testen var fel på, utan de är ju väldigt känsliga, men när det är lika svaga streck i några dagar så är det troligtvis mf det handlar om. Har haft testlagrets många gånger, men har fått helt blanka då inte kurvan visat på nå annat, men jättesvaga streck å då har det gått åt skogen. De gånger jag blivit gravid med tjejerna så har det ökat ganska fort på strecken. Men jag lovar, jag grep efter varje halmstrå då det visade svaaaga streck - visade även så på andra sorter. Vet inte med hur många tusenlappar (!!) jag sponsrat äl och grav. Test försäljarna!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*