Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Vad jag hatar att skriva på mobilen.... Jo du är bara på 10 dpo än, så än finns det hopp. Kurvan ser riktigt bra ut!

• Du och Jag ver2

Ah, är ju superspännande Kramlo!!! Kollade dina kurvor - om den är fortsatt hög imorn så skulle jag ha testat om det var jag (eller, haha - jag hade ju redan testat idag ) Men med tanke på att det tidigare dippat på morgondagen så... Men även OM det dippar imorn så behöver inte det utesluta en graviditet - för då kan det vara en imp dipp!

• Du och Jag ver2

Kramlo, hm, ja, fast OM du är gravid så ska du inte röntgas!! Jag fick vid förra barnet boka om tiden tre ggr, eftersom det inte var säkert på om det var mf eller graviditet, å de ville inte chansa!

• Du och Jag ver2

Mm, jo, vet, men här vill de inte röntga ändå. Är väl OM det blir nå vill de ha "ryggen fri". Tja...jag plussade på dpo 9 ju!! Men, det är ju så olika från person till person. invänta tempen å se imorn! (å du måste såklart uppdatera tidigt så nyfikna jag ser ) håller tummarna!

• Du och Jag ver2

Ja, det var ju ingen jättenedgång precis! Å det är nog inte speciellt ovanligt med neg på dag 10 heller, men förstår ju att man vill veta! Säg till om blyförklädet idag, så har du garderat dig iaf! Å lycka till!!

• Du och Jag ver2
    telgebo skrev 2012-01-20 16:55:55 följande:
    Kan mensen fucka upp sig totalt efter man fött barn? Blir galen nu och tankarna skenar iväg på varför inte min annars så regelbundna mens kommer för och till råga på allt så har jag dumt nog haft oskyddat då jag trodde jag var säker. Hur var det för er andra här som fött barn med er mens och ÄL?
    Ammar du än? Om du gör det så kan det dröja ett bra tag, kan det iofs göra ändå med. Du kan få vänta i ett år innan den kommer tillbaka. Själv vet jag inte då jag började äta minipiller efter efterkontrollen. Dock så kom mensen som normalt när jag slutade äta dem - han äta 6 kartor nu sist. Så då var det inga problem, slutade precis delamma då också.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*