*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Vad jag hatar att skriva på mobilen.... Jo du är bara på 10 dpo än, så än finns det hopp. Kurvan ser riktigt bra ut!
Vad jag hatar att skriva på mobilen.... Jo du är bara på 10 dpo än, så än finns det hopp. Kurvan ser riktigt bra ut!
Bjornis - trist att mensen kom Nya tag! Å ser ut son om den är på g för dig med Kärt barn. Fast det är bra att lutealafasen blev lite längre, är ingen nackdel!
Bebe, jo, den ska nog vara hög när man.är gravid. Sen hur olika hög är olika. Kramlo - åh, frustrerande, men samtidigt lite skönt kanske!?
Woho Kramlo!!
Ah, är ju superspännande Kramlo!!! Kollade dina kurvor - om den är fortsatt hög imorn så skulle jag ha testat om det var jag (eller, haha - jag hade ju redan testat idag ) Men med tanke på att det tidigare dippat på morgondagen så... Men även OM det dippar imorn så behöver inte det utesluta en graviditet - för då kan det vara en imp dipp!
Kramlo, hm, ja, fast OM du är gravid så ska du inte röntgas!! Jag fick vid förra barnet boka om tiden tre ggr, eftersom det inte var säkert på om det var mf eller graviditet, å de ville inte chansa!
Mm, jo, vet, men här vill de inte röntga ändå. Är väl OM det blir nå vill de ha "ryggen fri". Tja...jag plussade på dpo 9 ju!! Men, det är ju så olika från person till person. invänta tempen å se imorn! (å du måste såklart uppdatera tidigt så nyfikna jag ser ) håller tummarna!
Ja, det var ju ingen jättenedgång precis! Å det är nog inte speciellt ovanligt med neg på dag 10 heller, men förstår ju att man vill veta! Säg till om blyförklädet idag, så har du garderat dig iaf! Å lycka till!!
Åh, ser fiiint ut Kramlo!!