Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

Pillan - tror på ÄL idag eller imorn, av egen erfarenhet så vet jag att värken kan likväl komma nån dag innan som under ÄL - så den skulle jag inte gå på. Skulle lita på testet (å tempen) - vilket säger ÄL idag el imorn.

• Du och Jag ver2
    Pillan2012 skrev 2012-03-19 11:14:59 följande:
    Men den rejäla temp höjningen då?
    Tror den kommer att sticka iväg mer imorn! (kollade aldrig din tidigare kurva). Baserade på egen erfarenhet!   Tror inte du skulle fått fullt utslag på ÄL testet om ÄL var igår helt enkelt. Tidigast ÄL idag, men tror mest på morgondagen!

Men det är ju bara mina spekulationer!
  • Du och Jag ver2
    Pillan2012 skrev 2012-03-24 21:18:50 följande:
    Du hade Helt rätt!!! Hade en hel del molvärk tisdagmorgon så det var säkert då :) Vi tajmade riktigt bra så nu HOPPAS vi!!! :D
    Härligt!!! Håller tummarna!!

Förresten - lägg gärna in din kurva i kurvtråden (finns i TS) - lättare att gå in å följa då!!
  • Du och Jag ver2

Pillan - sorry, har ju minne som en guldfisk! Kom på att du skulle ju testas i samma sekund som jag skickade! Finns progr. Salva man kan smörja sig med också (receptfri). Fast det är kanske onödigt nu om du ändå ska dit!

• Du och Jag ver2

Miss Boring - svarar lite på dina frågor! De som är helt blåa är de dagar du tempat samma tid, de som är endast en blå ring runt så har du antingen tempat tidigare eller senare! Har för mig att det max får skilja 15min eller nått sådant!

Hm, vart hittar du den svarta rutan med en annan liten svart ruta i?!

Vid röda krysset så är det när FF markerat ut ÄL!

• Du och Jag ver2
    MissBoring skrev 2012-04-11 22:16:22 följande:
    Tack, vad bra då vet jag! Svårt hålla samma tid, vill ju inte sätta kl på 06,30 på helgen :(

Den där svarta rutan va i kalendern ovanför diagrammet och den kom inte med utan har jag visst bara på min sida!! 
    Nä, det är inge skoj att ställa klockan då - haha, dock så blir man "skadad" efter ett tag å vaknar samma tid ändå
    Men är det ingen viktig tempdag i månaden - typ vid ÄL - så kvittar det ju!

Aha

Lycka till nu!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*