Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Tallkotte12 skrev 2011-12-04 13:23:38 följande:
    Nu kom det lite blod igen... Men har inte blött sen igår utan det kön lite igår kväll och så lite nu igen... Men molvärken är kvar och melkanblödningar har jag aldrig haft någonsin så självklart hoppas jag lite fortfarande! Bara att vänta och se... Förresten ff verkar inte vilja sätta ut nån äl på mig, testade att lägga in höga tempar några dagar framåt, men det hjälpte inte. Har jag för få tempar denna månaden tro?
    Hm, ja, låter ju som nidblödning! Hihi, är kanske två som fäster
    Har du lagt 36,7 tre dagar i rad, å får ändå inte kryss? Isf kan det ju vara för att du har för få tempar. Släng in lite låga då innan äl (då du hade feber)
  • Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-12-05 21:43:32 följande:
    Ok, bra att veta! då kanske FF inte har fel ändå då. :) Och som sagt, en dag hit eller dit spelar ju ingen som helst roll...
    Å du hade ju lika dant i sept
  • Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-12-06 09:18:14 följande:
    Vita pluppen i förrgår var för att jag tempade lite tidigt och att jag kryssade i "sleep deprived". Sov nåt så galet dåligt den natten! De spottings jag kryssat i, tycker jag inte känns som mens-spottings för jag har haft blödningar vid tre separata tillfällen (när jag torkat mig på toa) och däremellan var det ingenting, så det har inte varit ihållande, utan en i lördags kväll, en i söndags på dan och en igår kväll. jaja, det ger väl sig i helgen om det blir mens eller inte.
    Hm, då borde din temp varit lite högre om du sovit riktigt (iaf var det så för mig). Å då skulle det vara en fin impdip idag! Testa å sätt "discarded" så blir det bara en plopp - kurvan följer inte med! Då tror jag det ser "bättre" ut.
    Ja, jag tänkte mer på om den dippade idag å att det skulle vara för tidigt med mens.

Jag tror å hoppas på nidblödningar ja!! Spännande!
  • Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-12-06 14:54:21 följande:
    Satte discarded på tempen i förrgår, och du har rätt i att kurvan ser mycket bättre ut nu :P Nu hoppas jag bara att tempen går upp imorrn... Annars får jag nog snart hitta en annan förklaring till ryggvärken och molandet i magen...
    Hoppas jag med den gör! Ja, låter ju skumt om det inte skulle va nå.... spännande!
    nattfrost skrev 2011-12-06 20:11:59 följande:
    Hej tjejer! Allt väl med er??
    Idag var det äntligen det efterlängtade återbesöket på gyn. Jag har PCO-S och har nu fått utskrivet pergotime. På undersökningen kunde läkaren konstatera att jag har spontan-ägglossat för bara ett par dagar sedan, och vi hade sex i helgen ;D Jag har alltså med största sannolikhet haft äl (det togs prover för att bekräfta äl) utan att jag ens märkt det, och prickat rätt!! Vad är oddsen liksom... har hänt mig en gång förut och resultatet av det är ju en vacker son....
    Om det inte tar sig/jag inte haft äl så ska jag ta provera för att få mens och sedan börja med pergo....lycklig!!!
    hej hej!
    Åh, men det låter ju jättebra!! Å då slappnade du ju verkligen av i helgen med då du inte hade en tanke på äl Hoppas det tar sig!
    Å skönt att om det inte gör det - så blir det pergo!
    Håller tummarna för det förstnämnda
  • Du och Jag ver2

Men vad skumt Kramlo :-/ Du har inte äl NU då? Jag fick ju sån höjning då jag trodde jag hade äl, men sen sjönk det igen - å det var förtidigt med mens. Men visade sig vara väldigt sen äl!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*