Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Hej Miapia!
    Åh, jag ser Ser ut som det gjorde för mig. Jag ska kramphålla mina tummar för dig nu!! Jag hoppas så att det är din tur nu!!

• Du och Jag ver2

Miapia - tja, det kanske det borde - men, å andra sidan så är CB's för starkt för ett "spöstreck" (eller, tror eg inte på spökstreck, tror det är tidiga MF man ser isf när man säger spökstreck). Du har några dagar kvar tills BIM va!? Så jag fortsätter att hålla mina tummar - tycker det ser lovande ut!

Å ang billiga testers så fick jag svaaaagt plus först (med första), å sen dagen efter inget alls - så de behöver inte stegra alls så snabbt på dem!

• Du och Jag ver2

miapia - näe Nä, det verkar inte se så ljust ut nu Å tempen verkar inte visa på något annat heller, tyvärr.
    Däremot som sagt så tror jag inte riktigt på spökstreck, iaf inte när man får svaaaga streck på många tester - utan jag tror på tidigt MF. Å det positiva med det är att det sägs att man lättare blir gravid igen efter ett MF, för kroppen känner igen sig och vet vad den ska göra!

Sen en till sak när jag kollat dina kurvor, ni verkar ha sex väldigt ofta! (vilket iofs är bra!) Men, det kan också göra att simmarna blir svagare, testa att köra en gång/dag varannan dag ,dag 10-16 istället!

Hoppas verkligen det blir er tur snart!

• Du och Jag ver2

Miapia - rekommenderar Rosenrot också förresten om du inte redan testat det - den som heter Arctic Root och är extra stark - kör dubbeldos! (finns både på apoteket & naturapotek/hälsokost)

• Du och Jag ver2

Miapia - cb testet tycker jag ser starkare ut, men har du tagit kortet under testtiden eller efter de minutrarna man ska vänta? För mig kan det ha blivit lite starkare just medans urinet "svischar" förbi för att sen blekna bort Hur ser dagens temp ut, såg ju bra ut igår!! Fortsätter att hålla tummarna!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*