Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Men då steg ju tempen! Du har bim tidigt, så då hinner ju inte hormonerna utsöndras lika mkt som en som har bim på dag 14, hänger du med hur jag menar!? Å en del får ju inte pluss förens efter bim! Tycker inte du ska hänga läpp än!! Vad använder du för sorts test? Om du har billiga stickor å har ett gäng så föreslår jag ett nu på em, de kan nämligen ge mer utslag på em än på morgonen i början! Så blev det för mig!!

• Du och Jag ver2

Positiva tankar tjejer Det tror jag på!!

Samtidigt så vet jag att det inte är nå skoj att höja förväntningarna heller, som det lätt blir när man blir påhurrad - å sen kommer mensen ändå.
    Men, nja, kärt barn, tror ändå du inte ska hänga läpp än! Trots menskänningar!

Bjornis - nä, det såg inge lysande ut för dig denna gången, försök å inte fundera på om det ska ta lång tid. Det var ju som sagt bara första försöket - tror på pre-seeden!!

• Du och Jag ver2
    Kärt barn har många namn skrev 2012-01-10 18:33:13 följande:
    Gaah! Var är min mens? Hög temp även idag . Suck! Börjar få panik
    Nya test med posten idag, så får reta sent ikväll när jag e hemma igen.

Tack för länken!
    Jaaaa! Men inga lessna gubbar för att du fortfarande har hög temp å ingen mens! Nyfiken på testet =) =)
    Den lilla M skrev 2012-01-10 18:49:33 följande:
    jag håller mina tummar för er alla !! mina bröst är fortfarande oömma men testen blir starkare så iaf något..
    Härligt!!!
    Bjornis skrev 2012-01-10 21:29:40 följande:
    Ja lilla M, det ser ju jättebra ut fortf och som sagt, tuttarna måste inte ömma!!

Kärtbarn: Oj, ja det var värst vad din temp fortf steg! Spännande med test sen då!  

Här moler det lite i magen så hoppas på mens imorn nu då så denna cykeln kickar igång!!! 
    Men du har fortfarande hög temp Bjornis!! Hoppas mensen uteblir!!
  • Du och Jag ver2

Kärt barn - läste nu och såg att det var ju du som inte fick utslag på CB men starkt på testlagrets, kanske var så att äl inte var då? Testa att sätt discared på den 28e, gissar på att FF ändrar din äl till den 3e då...

• Du och Jag ver2
    Kärt barn har många namn skrev 2012-01-10 22:35:05 följande:
    Nej, sannolikt inte. Inge äl ont som jag alltid har o även hade en kort stund den 28:e. Dessutom neg äl-test... Men bra tanke av er!
    Men man behöver inte ha ont vid äl - man kan ha ont i några dagar före (vilket jag upptäckte att jag hade). Har du tagit fler test än som du reggat på FF? För ÄL test ger ju utslag före/på ÄL - inte efter.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*