Lövet22 skrev 2011-10-15 16:15:41 följande:
Nu ! kanske det händer något på min kurva, det ser inte likadant ut iaf. Jag vet inte om det är äl eller mens, har lite ont i brösten, det bränner till och så är jag trött, men något ont i magen eller svullnad har jag inte. Så det behöver inte betyda något alls, men kurvan har ändrat sig lite.
Ja ,det har den ju - hoppas det händer nått iaf!!!
nattfrost skrev 2011-10-15 17:00:50 följande:
Du har alldeles rätt, det har ju gått två månader sen jag slutade tempa, tänkte på att det var tre månader sedan sista äl och blandade ihop det.
Ja det är väldigt blandad känslor, väldigt skönt att få hjälp, men samtidigt känns det lite som om man tagit något ifrån mig, som om jag inte är normal. Det faktum att jag varit spontant gravid två gånger känns som i ett annat liv. När man tänker tillbaka på min historia så har jag nog alltid haft pco fast inte förstått, usch va trist det känns... som sagt mycket blandade känslor. Nu ska jag läsa på lite mer om sjukdomen, vet ännu inte exakt vad detta innebär.
aha
Då är jag inte helt tidsblind då
Ja, förstår det, men hoppas att det räcker med att du får Pergotime - läste just att det ökar chansen/risken (hur man väljer att se det!) för flerbörd