Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

å nu är det inte spottings längre - utan nu är det riktig mens. J-klar va det gick undan denna gången då!  Det är ju bra om den blir normal nu!

Fast funderar fortfarande ang ÄL testet...för går jag på FF är det ju dag 12, vilket är då jag brukar få mens. Men dag 10 låter lite väl tidigt....

• Du och Jag ver2

eh (fortsätter spamma) när jag tar bort min override - då sätter FF ut ÄL på dag 26!!!! Så då innebär det att denna månadens luteala fas endast var 8 dagar!??! det kan väl för sjutton inte stämma!

• Du och Jag ver2
    In the making - ser bra ut nu!

fia - inte testat nå idag?!

Äh, jag gick å köpte Rosenrot idag ändå Blev ju så pigg av det så blir det ingen bebis så får jag åtminstone en massa gjort!
  • Du och Jag ver2

Vi 4, jo testade i en vecka innan. Bara det att jag tog bort dem, annars så sarr ff ut kryswet dag 27 eller så, 9 dagars luteal fas.... Tror mer på hur kurvan ser ut nu, stämmer mer om man kollar tempen å hur den brukar se ut. Nu blöder jag iaf ordentligt, inne på dag tre nu!!

• Du och Jag ver2

Fia - förstår exakt din känsla. Inge roligt alls när mensen kommer. Jag tänkte hålla mig borta med, men så många som börjar närma sig bim sp lär ju kolla Å din temp ser ju fin ut idag!!

• Du och Jag ver2
    Vi 4 - Bloated är väl uppspänd har jag för mig! (använder jag iaf!)

Weeha - mens i tre dagar nu! (hade 3 dagar med andra å 4 med första dottern - så det är ju positivt!).
    Jahapp, ja, har ju mens än då - men nu så är det "bara" två v kvar innan det är dags att sätta igång igen
  • Du och Jag ver2

Va trist för er som fått mensen

Vi4 - ser onekligen bra ut du!!!! Testat?!

Sara - men vad härligt!!!

Kramlo - grattis till att blivit moster!

Kinderägg - tempen ser ju fin ut!!! Å baserat på vad Bobofina skrev så ska det ju inte vara någon fara att äta! Krya på dig!!

Här har jag haft riktig värk i magen idag - är ju bara på dag 9 än, så tror knappast på ÄL. Tänkte ändå att jag skulle ta ett test - men, så upptäckte jag att det var två grav test jag hade kvar å inte äl test *Suck* Måste ta å beställa nu!!!

• Du och Jag ver2

Nu har min temp ökat lite sdär igen som den gjorde för nån månad å lurade mig... Nu är jag dock rätt så säker på att jag inte haft äl, men kan ju hoppas att den följer den andra kurvan som var lika (juli tror jag) för då innebär det kanske äl på dag 18 redan!! Eftersom jag verkar ligga :före" på denna kurvan... Vaddå överspekulerande!? Hoppas mina äl tester kommer på måndag, för de kom tyvärr inte igår...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*