*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Men! Kramlo - kikade in i sytråden å såg ju dig där!! Finns du med i vi sytokiga med!?
Men! Kramlo - kikade in i sytråden å såg ju dig där!! Finns du med i vi sytokiga med!?
Va kul! Min stora hobby är sömnad =) Gah vad jag hatar gråa streck (vaddå, var det nån som trodde mig när jag skrev att det var färdigtestat!? ) Jag vill inte ha nå gråa streck, då hoppas man bara helt i onödan
haha, märks att det är lunchtider Jag har ju dock "ätit" min lunch med maken å dottern - då jag arbetar hemma.
Så kan väl ta den biten först då. Var hos käkkirurgen igår. Det mesta av svullnaden har lagt sig, utom en ganska pingisstor knöl som är kvar. Har möjligtvis en liten inflammation - men han tyckte jag var för pigg för att behöva antibiotika (vilket jag tackade för!!) Dock så har jag ett litet problem, kan bara gapa 1cm!! Idag möjligtvis 1,5cm i morse... antagligen så har de kommit åt och skadat käkmuskeln... Kul, eller inte... Så först efter återbesöket den 22a så får jag börja träna upp käken. Min kost består av rinnande föda - har gått ner 3kg iaf - så nått positivt!! Men är liiiite trött på släta soppor och proteindrinkar nu....
Blev sjukskriven resten av veckan, då jag dels blir yr utav tabletterna samt pga att jag inte får i mig så mycket mat. Jobbar dock hemifrån då vi har revision på jobbet på tisdag, å jag håller i den....
Idag är första dagen (å natten) som jag endast klarat mig med alvedon! Jätteglad! (OM det skulle vara nå pyre)
Vi4 - nej, det är ju så jag brukar tänka med - men har ju fått åtskilliga tester som är totalt blanka! Äl tester blir väl oftast svaaaaagt rosa jämt (iaf för mig). Men grav test har jag fått merparten helt blanka än gråa streck på!
Sara - haha, huuuur kan du tro det?! Självklart blir det det!!! Var lite smått sugen på att åka å köpa ett RFSU tidiga, men nej (ja, dels har vi bilen på service, sen så vill jag inte köra nu - är jätteyr, å ja, tids nog så blir det ju morgon igen - haha - sa jag det där?! )
Va skumt, klickar jag på Set Default (när man är på rutan där man klickar i varje dag) så ändrar jag tiden från idag (tror jag det är) å framåt!
fia - ser på båda dina två, dock mest på det övre!
Savannah - ja, hoppas jag jag/vi fortfarande!! Molar lååååångt ner i magen/ryggen nu, så där lite pirrigt...
Tack för tummhållningarna!
Det som verkligen talar emot det (å det ganska mycket då...) är att jag har inga creamy flytningar...bara sticky.
Härligt Bobofina!
Ja, fast jag tror ju inte det blir nå denna gången - med alla tabletter jag stoppat i mig. Bara det att då tycker jag att det kan fortsätta vara helt VITT på stickan så man slipper få huvudbry! Sen så är jag ju helt säker på att den dagen jag plussar, ja, då kommer jag få ett, svagt, men ändå rosa streck på dag tio - då jag gjort det med mina båda andra. (å digitalt plus dag 11 å 12). Men visst, behöver ju inte vara lika varje gång, men tänker så iaf, så slipper jag hoppas ännu mera å bli ännu mera besviken!
Nu blev jag riktigt förvirrad, har ju känt att det molat/ar i magen idag. Går på toa nu å ser att det kommit spottings Redan. Funderar, eftersom jag gjorde en override - FF ville ju sätta ut ÄL två dagar tidigare (vilket ser helt logiskt ut enligt tempen), men jag fick ju fullt utslag dagen efter på ÄL testet - därav jag flyttade krysset till dagen efter utslaget.
KAN man ens få fullt utslag dagen efter äl?!
Tror INTE det är en nidblödning, för det var ganska så mycket (inte rött blod men massa rosa slajm, å jag börjar få rejäl mensvärk).
Det jag mest undrar - ska man inte kunna lita på ÄL testen?! Jag hade verkligen knappt utslag innan, den dagen FF (dag 23) satt så såg jag att strecket ökade. Men dag 24 var det STARKT och sen dag 25 var den supersvagt igen....
Kan det blöda tidigare pga alla tabletter kanske?!
äh, ser ju nu att jag senaste två cyklerna så har det kommit spottings på dag 11, så ÄL kan ju lika gärna varit på natten mellan 24-25, så då stämmer det ju.
Jaja, nya tag!